یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از وجود ۴ هزار و ۴۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "امیررضا خادم" شامگاه سه‌شنبه در جریان سفر خود به استان لرستان با اشاره به سفرهای خود به معاون وزیر ورزش: لرستان پتانسیل بسیار قوی برای توسعه ورزش دارداستان‌های مختلف کشور اظهار داشت: در این زمینه جلسات مختلف تخصصی را خواهیم داشت.
وی با بیان این که مهم‌ترین اولویت وزارت ورزش و جوانان طی امسال حضور معنی‌دار بخش خصوصی در حوزه ورزش و جوانان است عنوان کرد: با توجه به تنگناهای جدی مالی و همچنین وجود پروژه‌های نیمه‌تمام همه برنامه‌ریزی‌های ما در استان‌های مختلف این بوده که زمینه مشارکت بخش خصوصی را در حوزه ورزش فراهم آوریم.
معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که مشکلات جدی مالی داریم و برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور بالغ‌بر هشت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم افزود: طی سال ۹۴ کل اعتبار عمرانی تخصیص‌یافته به وزارت ورزش و جوانان ۵۰۰ میلیارد تومان هم نشده است.
خادم با بیان اینکه این ۵۰۰ میلیارد تومان عددی معادن یک‌شانزدهم عدد مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است افزود: این اختلاف بسیار فاحش بوده و نیاز داریم که بخش خصوصی را برای اتمام این پروژه ترغیب کنیم.
وی تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور را چهار هزار و ۴۰۰ مورد عنوان کرد.
معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین به ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی در استان‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: لرستان پتانسیل بسیار قوی برای توسعه ورزش دارد و این استان نیازمند به همدلی و همراهی بیشتر در بخش‌های مختلف به‌خصوص جذب منابع از سوی هیأت‌های ورزشی است.

لزوم توجه جدی‌تر وزارت ورزش به حوزه جوانان

فرماندار خرم‌آباد جلسه با معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: توجه جدی‌تر به حوزه جوانان امری لازم و ضروری است.
"حبیب‌الله خجسته‌پور" تصریح کرد: انتظار می‌رفت که همان‌قدر که به حوزه ورزش توجه صورت می‌گیرد به حوزه جوانان نیز توجه لازم شود.
وی بیان داشت: حوزه جوانان پیش از ادغام وزارت ورزش و جوانان دارای متولی خاص خود بود ولی بعد از این ادغام حوزه جوانان تحت‌الشعاع بخش ورزش قرار گرفته است.
فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مسائل مختص به امور جوانان خواستار عنایت ویژه و لازم وزارت به بخش جوانان شد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا