یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

علي آشتاب مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي لرستان - يافتهمدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از ثبت نام 246 تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر این استان خبر داد.

به گزارش روایط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، علی آشتاب یک‌شنبه در جلسه کارگروه اجرایی نهمین جشنواره تعاونی‌های برتر اظهار داشت: تا کنون 246 تعاونی و اتحادیه تعاونی در نهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان لرستان ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره در استان عنوان کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر استان لرستان در هفته تعاون یعنی از 13 تا 19 شهریور‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از تمدید زمان ثبت نام شرکت در نهمین جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان خبر داد و افزود: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا 17 خرداد ماه امسال تمدید شده است.

آشتاب با اشاره به این که در سال گذشته 170 تعاونی در این جشنواره ثبت نام کردند ابراز امیدورای کرد که با توجه به روند کنونی ثبت نام امسال تعداد تعاونی‌های ثبت نامی در جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته باشند.

وی با اشاره به نقش تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی استان بیان داشت: نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر با هدف ترویج فرهنگ تعاون، افزایش مشارکت تعاونی‌ها در توسعه اقتصادی کشور، معرفی نمونه‌های موفق تعاونی، معرفی توانمندی‌های بالقوه بخش تعاون و تشویق تعاونی‌های استان برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان افزود: این جشنواره در 18 گرایش‌ آموزشی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، معدنی، حمل و نقل، فرش دست‌باف، مسکن، اعتبار، سهام عدالت، دانش‌بنیان، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برگزار می‌شود و شرکت‌های تعاونی می‌توانند برای شرکت در نهمین جشنواره استانی امتنان از تعاونی‌های برتر به سایت اینترنتی taavonibar.ir مراجعه کنند.

آشتاب با بیان این که لینک سامانه ثبت نام تعاونی‌های برتر در سایت این اداره کل قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: همچنین تعاونی‌های استان برای کسب اطلاعات بیش‌تر از چگونگی ثبت نام در این جشنواره می‌توانند به واحد آموزش، ترویج و تحقیقات تعاون این اداره کل مراجعه کنند.

وی با بیان این که در این جشنواره از تعاون‌های برتر استان تجلیل صورت خواهد گرفت، یادآور شد: همچنین تعاونی‌های برتر برای شرکت در جشنواره ملی معرفی می‌شوند که هر ساله لرستان در زمینه انتخاب تعاونی‌های برتر کشوری نیز درخشش داشته است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا