یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان، توصیه‌های پلیس را بصورت جدی مد نظر قرار دهند.
به گزارش روز دوشنبه یافته، پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان لرستان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه دعا و نیایش و ماه تزکیه و خودسازی و آرزوی سلامتی برای هموطنان عزیز، از عموم مردم به ویژه متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی خواست موارد زیر را مد نظر قرار دهند:
 
۱- به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داران گرامی، از انجام هرگونه تظاهر به فعل حرام روزه خواری در واحد‌های صنفی و اماکن عمومی خودداری شود.
 
۲- در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراكز اقامتی و پذیرایی بین راهی، واحد‌های صنفی مستقر در پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ‌ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نمایند.
 
۳- سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان می‌توانند از یك ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) فعالیت نمایند. در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد خواهد شد.
 
۴- مراکز پذیرایی «دارای مجوز ویژه رمضان» با پوشاندن شیشه‌های ویترین و درب واحد صنفی (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) مجاز به ارائه خدمات به مسافرین می‌باشند.
 
۵- مراکز اقامتی دارای رستوران در ایام ماه مبارک رمضان صرفاً مجاز به ارائه خدمات به مسافرین پذیرش شده می‌باشند.
 
۶- ضوابط و نحوه صدور مجوز ویژه رمضان برای واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان از طریق اتحادیه‌های صنفی ذی ربط به اعضای تحت پوشش ابلاغ خواهد شد.
 
۷- مسئولیت رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولین و متولیان اماکن مربوطه می‌باشد.
 
۸- در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان گرامی ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، عدم استفاده از پوشش نامتعارف، عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد، روزه خواری و تظاهر به روزه خواری و... ) در کلیه واحد‌های صنفی و اماكن عمومی، از همه شهروندان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرائم، مراتب را از طریق تلفن ۲۱۸۲۱۲۲۲ اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا