یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در روزهای پایانی سال باید دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی با جلب مشارکت خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.



به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در جمع نمازگزاران مصلی الغدیر خرم‌آباد با تبریک عید سعید مبعث، کرد: پیام مبعث تعلیم و تربیت و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه است.
وی با بیان اینکه باید در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی قرآنی در جامعه تلاش کنیم افزود: باید برای تربیت نسلی مؤمن، مهذبی، مسئولیت‌پذیر و در تزاز اهداف انقلاب اسلامی، همت خود را به کار بگیریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه برای تربیت نسلی مؤمن، مسلمان و انقلابی باید خانواده و آموزش و پرورش رسالت خود را برای تربیت نسل جوان به درستی انجام دهند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و معلمان به‌عنوان طلایه‌داران تربیت باید به‌دوراز هرگونه سطحی نگاری در تربیت و اشاعه سبک زندگی اسلامی در بین نسل جوان همت خود را به کار گیرند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به‌روزهای پایانی سال و لزوم اجرای همایش‌ها و طرح‌های جمع‌آوری کمک به نیازمندان و دستگیری از همنوعان، گفت: در روزهای پایانی سال باید دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی با جلب مشارکت خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.
وی بر لزوم تنظیم بازار در روزهای پایانی سال تأکید کرد و افزود وی ادامه داد: جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی باید وظایف خود در پیشگیری و مبارزه با گران‌فروشی را تشدید کند و این مهم در اولویت کاری قرار گیرد.
شاهرخی افزود: یکی از اشکالات و نارضایتی مردم از دولت سابق ناتوانی در تنظیم بازار است که ضربه‌هایی را وارد کرده است و از دولت سیزدهم می‌خواهیم این مشکل را برطرف کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پایان بر رسیدگی حقوق معوقه کارگران تاکید و گفت: اهل‌قلم و سخن باید این‌ها را بیان کنند، توجه به حقوق و خارج ساختن آن‌ها از نظام چانه‌زنی و درست کردن قانون در پرداخت‌ها باید موردتوجه قرار بگیرند چرا که هر از چند گاهی با جمعیتی مواجه می‌شویم که چند ماه حقوق دریافت نکرده‌اند، این زیبنده نظام اسلامی و استان ما نیست باید این مسئله از اساس و پایه حل شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا