یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با توجه به حساسیت بالای موضوع مبارزه با مواد مخدر، اعضای شورا پیگیری و اجرای تصمیمات مطروحه را مجدانه انجام دهند.
به گزارش یافته، "محمود ثمینی" در جلسه ویدئو کنفرانس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر تاکنون در دو مرحله اجرایی شده است که مجموعاً ۱۳۰ نفر از سطح شهرستان‌های استان به‌واسطه اجرای این طرح در اقامتگاه ماده ۱۶ نگهداری می‌شوند.
ثمینی اظهار داشت: فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صرفاً به جمع‌آوری این افراد محدود نشده و موضوع سلامت و بهداشت آنان نیز در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: سم‌زدایی این افراد به‌منظور دستیابی به سلامت، از اقدامات مهمی است که توسط دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان اجرایی می‌شود.
ثمینی افزود: در مرحله بعدی حرفه‌آموزی معتادان متجاهر با هدف توانمندسازی این افراد از دیگر برنامه‌هایی است که زمینه اشتغال و کسب درآمد برای دوران پس از بهبود را فراهم می‌کند.
معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: میزان تأثیرگذاری و اثربخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر را می‌توان با اقدامات فرهنگی افزایش داد از این رو دستگاه‌های فرهنگی در این رابطه برنامه‌های خود را اجرایی کنند.
ثمینی ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، بیان داشت: دستگاه‌های فرهنگی عضو شورا با توجه به حضور دانش‌آموز در کنار والدین، موضوع آموزش و اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی را در برنامه‌های خود بگنجاند.
وی با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی برای تولید محتوا در مبارزه با مواد مخدر، گفت: صداوسیما نسبت به تولید و پخش برنامه‌های متناسب با موضوع اقدام کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا