یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير عامل شركت گاز استان لرستان با بيان اين كه طرح گازرساني به روستاهای کمالوند غلامعلی، گیرچان، زاهد شیر، دربن کمالوند، چاله کمالوند، حسن‌آباد، مهدی‌آباد و دولتشاهی شهرستان خرم‌آباد با اجراي 21 كيلومتر شبكه پلی‌اتیلن و 4 کیلومتر خط تغذیه فلزی به بهره‌برداري رسيده است گفت‌: هزينه اجراي اين طرح‌ها بيش از 12 ميليارد ريال بوده است‌.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز لرستان، مهندس "حشمت‌الله شمس‌خرم‌آبادي" در مراسم افتتاح گازرساني به اين روستاها كه با حصوز استاندار انجام شد، افزود‌: گازرساني به این 8 روستا با سرعت بالایی انجام شد و اين روستاهاي سردسير با تلاش جهادگونه به سرعت بهره‌مند از گاز شدند‌.

وي ساكنان در اين 4 روستا را بيش از 900 خانوار عنوان نمود و اظهار اميدواري کرد ساکنان اين روستاها با رعايت نکات ايمنی از رفاه و آسايش بيشتری بهره‌مند شوند‌.

شمس بيان نمود‌: با توجه به اين كه يكي از مصاديق حماسه اقتصادي صرفه‌جوئي در سوخت مي‌باشد شركت گاز لرستان نيز در سال جاري با گازرساني به تعداد زيادي روستا تلاش وافري در خدمت‌رساني به نقاط محروم‌تر استان انجام داده و شرايط صرفه‌جوئي قابل ملاحظه‌اي در مصرف نفت سفيد را فراهم نموده است‌.

وي خاطرنشان كرد‌: طي روزهاي دهه مباركه فجر در ساير شهرستان‌هاي استان طرح گازرساني به تعداد ديگري روستا به بهره‌برداري خواهد رسيد و با بهره‌برداري از اين طرحها جمعيت روستائي تحت پوشش گاز در استان به حدود 50 درصد خواهد رسيد‌.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا