یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد منصوب کردند.
به گزارش یافته، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجةالاسلام آقای سید احمد شاهرخی دامت افاضاته
نظر به پایان مسئولیت جناب حجةالاسلام آقای میرعمادی و با تشکر و قدردانی از زحمات ایشان در این سال‌ها، جنابعالی را که خود برخاسته از میان همان مردم و شناخته‌شده و متعلق به آن منطقه می‌باشید به نمایندگی خود در استان لرستان و امامت جمعه‌ی شهر خرم‌آباد منصوب می‌کنم. خاطره وفاداری صادقانه‌ی مردم شجاع آن استان به انقلاب و نظام اسلامی و راه مستقیم امام بزرگوار هرگز از ذهنیت کشور و ملت زدوده نخواهد شد. حضور جنابعالی ان‌شاءالله باید به تقویت این ایمان خالص و حمایت از جوانان مؤمن و ایجاد فضای سلامت معنوی و محبت اسلامی بینجامد. بهره‌گیری از فرزانگان حوزه و دانشگاه توصیه مؤکد این‌جانب است. توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.
سیّدعلی خامنه‌ای/۱۳ آذر ۱۳۹۸
 
برنامه استقبال
شایان ذکر است برنامه استقبال مردمی از حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید احمدرضا شاهرخی، نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد روز جمعه 15 آذر 98 و از ساعت۱۰:٣۰(صبح) از خیابان شورا (مجاور مصلی) انجام خواهد شد و و متعاقباً اولین نماز جمعه به امامت ایشان اقامه خواهد شد.
 
دکتر سید احمدرضا شاهرخی (متولد ۱۳۴۵ ش، خرم‌آباد)، تحصیلات حوزوی خود را نزد اساتیدی همچون حضرات آیات: ناصر مکارم شیرازی، حسین وحید خراسانی و جعفر سبحانی پیگیری کرد.
 وی تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع دکتری فلسفه و کلام دانشگاه قم به اتمام رساند. او علاوه بر تدریس دروس دانشگاهی تاکنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشتهٔ تحریر درآورده است.
 «تلخیص کامل نموداری بدایة الحکمه»، «تهیه و تدوین آزمون‌های چهارجوابی کلیات فلسفه»، «بررسی دلایل عقلی قدم نفوس» و «ارتباط نفس مجرد و بدن در فلسفه اسلامی» برخی از این آثار است.
‌شایان ذکر است آیت‌الله میرعمادی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه محترم خرم‌آباد هشتم آذر ماه ٩٨ آخرین نماز جمعه خرم‌آباد را اقامه و با مردم استان خداحافظی کرد.
میرعمادی در ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد منصوب شده بود و حال با گذشت ١١ سال و ٧ ماه با درخواست خود و موافقت مقام معظم رهبری با مردم لرستان خداحافظی کرد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا