يكشنبه 17 آذرماه مطلبي در يافته تحت عنوان "روزهاي بيآنتن" به قلم آقاي "كرمرضا تاجمهر" در پايگاه خبري يافته منتشر شد.
در پاسخ به برخي موضوعات مطرح در اين مطلب از جمله اختلالات تلفن همراه، "روابط عمومي شركت مخابرات استان لرستان"، جوابيهاي به اين شرح ارسال نموده است:
سردبیر محترم پایگاه خبری یافته
سلام علیکم
احتراماً پیرو مطلب درج شده در آن پایگاه خبری در خصوص اختلالات تلفن همراه در سطح شهر خرمآباد به اطلاع میرساند این شرکت ضمن این که به طور مستمر بر اساس بررسیهای فنی و مهندسی اقدام به توسعه و ارتقاء شاخصهای کیفی شبکه مینماید، از هماستانیهای گرامی نیز انتظار میرود هر گونه مشکل و اختلال را با ذکر محدوده مورد نظر آنها اعلام نموده تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام گردد.
همچنین در پایان ضمن تشکر از انتقاد هماستانی گرامی، خواهشمند است هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد خود را از طریق سامانه پیامکی 100000135 ، پورتال شرکت مخابرات لرستان به نشانی TCL.CO.IR و یا شماره تلفن 2202121 روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان ارسال فرمایند.
در پایان بر خود لازم ميدانيم كمال تشكر خود را از اين كه با انتقاد يا پيشنهاد خود ما را ياري فرماييد، اعلام داريم.
محمدمهدی ایمانیپور- رئیس اداره روابط عمومی