یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده مردم بروجرد و اشترينان و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان این که بارها در خصوص حمایت از تولید و کشاورزان به دولت تذکر داده‌ایم‌، اظهار داشت: متاسفانه به علت افزایش نیافتن نرخ خرید تضمینی گندم از سوی دولت، آن‌چه که تولید می‌شود در چرخه مصرف قرار نگرفته و به کشورهای حاشیه قاچاق می‌شود.

به گزارش يافته، بهرام بیرانوند با تاکید بر مخالفت نمایندگان ملت با واردات گندم به کشور گفت: اگر دولت پولی که بصورت دلار به واردات محصولات کشاورزی اختصاص می‌دهد به صورت ریالی به صنعت کشاورزی تزریق کند هم تولید و هم کشاورزان از آن بهره‌مندخواهند شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به همت کشاورزان برای تولید گندم مرغوب داخلی افزود: کشاورزان با توجه به شرایط جوی نامناسب و خشکسالی در برخی از نقاط  کشور توانستند امسال با استفاده از روش‌های نوین و صنعتی این محصول استراتژیک را تولید و نیا‌زهای کشور را  در این حوزه تأمین کنند.

وی با بیان این که امسال می‌توانیم مدعی برگزاری جشن خود‌کفایی در تولید گندم باشیم تصریح کرد: متاسفانه به علت افزایش نیافتن نرخ خرید تضمینی گندم از سوی دولت، آن‌چه که تولید می شود در چرخه‌ی مصرف قرار نگرفته و به کشورهای حاشیه قاچاق می‌شود.

بیرانوند با بیان این که مجلس بارها در خصوص حمایت از تولید  و کشاورزان به دولت تذکر داده است اظهار داشت: با افزایش نیافتن قیمت خرید تضمینی گندم قاچاق این محصول افزایش یافته و کشور در این حوزه آسیب‌پذیر خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر این که باید مسوولان‌ همت را از کشاورزان بیاموزند، گفت: کشاورزان با تمام کمبودها و تحریم‌ها مردانه وسط میدان هستند اما متاسفانه متعهد نبودن برخی از مسوولان در انجام وظایف خود مشکلاتی را برای کشور ایجاد می‌کند که امیدواریم  این مشکلات به زودی برطرف شود.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا