یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اشاره به برگزاری مؤثر جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: به دنبال فراهم نمودن زمینه‌ی اجرایی شدن مصوبات این شورا در استان هستیم.

به گزارش يافته به نقل از روابط‌عمومی اتاق خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی با تأکید بر ضمانت اجرایی مصوبات این شورا افزود: در آخرین جلسه‌ای که این شورا برگزار نمود مقرر شد برای حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی استان، دستگاه‌های دولتی نسبت به استفاده از تولیدات و خدمات درون‌استانی ملزم شوند و در اولویت قرار بگیرند.

وی افزود: بر همین اساس ملاک کیفیت در مورد این تولیدات، پروانه‌ی استاندارد تعریف شد تا هم حمایتی از واحدهای دارای نشان استاندارد صورت گیرد و هم واحدهایی که فاقد این پروانه هستند نسبت به اخذ آن تشویق و ترغیب شوند.

سلاح‌ورزی با تأکید بر این‌که اولین ضرورت اجرای این مصوبه داشتن اطلاعات کافی در مورد تولیدات و خدمات درون استان و سطح کیفی محصولات و خدمات ارائه‌شده می‌باشد، گفت: در همین زمینه اتاق خرم‌آباد در حال نهایی کردن فهرستی از واحدهای تولیدی و خدماتی و محصولات تولیدی‌شان است تا بر اساس این فهرست توانمندی‌های موجود ارزیابی شود و با توجه به آن‌ اولویت‌بندی‌ صورت گیرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در جلسه‌ی آینده‌ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این فهرست ارائه شود تا اولین و اصلی‌ترین مرحله‌ی زمینه‌سازی اجرای این مصوبه به انجام برسد و با همت ریاست این شورا اتفاق مثبتی در زمینه‌ی حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل خدماتی استان رخ دهد و باری از روی دوش‌شان برداشته شود.

لازم به ذكراست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در پی تصویب قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار در اواخر سال 90 تشکیل شد که ریاست آن در استان به عهده‌ی استاندار است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا