یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده سلسله و دلفان و عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان این که با جوسازی، شلوغ کردن و تبلیغات زود هنگام نمی‌توان کسب رأی کرد، گفت:‌ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ کسی توان به تعویق انداختن یک ثانیه انتخابات را ندارد و ملت با متخلفان برخورد جدی می‌کنند.

به گزارش يافته، حجت‌الله ‌خدايي‌سوری با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب دردیدار با دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، گفت: با توجه به تجربه چهار ساله گذشته بسیار مشهود است که دشمنان و کشورهای غربی برای انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این رو رهبر معظم انقلاب با دعوت مسئولان مسائل مهمی را به این افراد گوشزد کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که تمام مسئولان مرتبط با انتخابات ریاست‌جمهوری ملزم به اجرای قانون هستند، افزود:‌ روح انتخابات قانون است، بنابراین اگر در این عرصه بی‌قانونی صورت گیرد، باید با آن برخورد شود.

وی با بیان این که به حضور پذیرفتن دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب، هشداری برای افرادی است که به‌دنبال ایجاد شائبه در انتخابات آتی ریاست جمهوری هستند، تصریح کرد: به یقین با نصایح و دستورات معظم‌ا‌له و هوشیاری مردم انتخابات خوبی را تجربه خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: نتیجه اظهارات برخی افراد درباره حضور ۵۰ میلیون نفری در عرصه انتخابات تنها ایجاد توقع در داخل و خارج از کشور است، اما رهبر معظم انقلاب با هوشیاری حضور حداکثری مردم را مطرح کردند، چون کشور ما بر اساس مردم‌سالاری دینی بنا شده و هیچ کسی حق تعیین میزان برای حضور مردم را ندارد.

سوری با بیان این که با جوسازی، شلوغ کردن و تبلیغات زود هنگام نمی‌توان کسب رأی کرد، افزود:‌ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ کسی توان به تعویق انداختن یک ثانیه انتخابات را ندارد و ملت با متخلفان برخورد جدی می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با تأکید بر این که کشور نیازمند رئیس‌جمهور با برنامه مدون و منظم است، تصریح کرد:  با توجه شرایط منطقه و تحریم‌ها با شعار و برنامه‌های غیر کارشناسی نمی‌توان کشور را مدیریت کرد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا