یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: خوشبختانه با هماهنگی و همکاری بین مجموعه منابع طبیعی، همراهی مردم، همیاران طبیعت و... تاکنون تمامی آتش سوزی‌هایی که در سطح جنگل‌ها و مراتع رخ داده بود، اطفاء گردیده و‌امیدواریم در آینده نیز با همکاری مردم و گردشگران دیگر شاهد آتش سوزی در این عرصه‌ها نباشیم.
به گزارش یافته، پیام عالیخانی چگنی پنجشنبه ۲۴ خرداد وجود بالگرد در استان را غنیمت بزرگی برای اطفاء حریق برشمرد و اظهار داشت: طی پایش هوایی که امروز در معیت مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، حسین میرزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان و نیرو‌های زبده و آموزش دیده منابع طبیعی استان در بحث حریق، بر فراز آسمان استان داشته‌ایم، خوشبختانه تمامی نقاطی که در سطح جنگل‌ها و مراتع طعمه حریق شده بود، اطفاء گردیده و فعلا در این راستا مشکلی وجود ندارد.
وی جنگل‌ها و مراتع را‌امانتی الهی در اختیار کلیه مردم دانست و به آماده باش تمامی نیرو‌ها برای حریق‌های احتمالی اشاره کرد و خاطرنشان نمود: رعایت بهداشت و نظافت عرصه‌های طبیعی هنگام مراجعه به دامان طبیعت و عدم روشن کردن آتش در محیط‌های آسیب‌پذیر، کمترین کاری است که هر یک از ما می‌توانیم برای صیانت از این‌امانت الهی انجام دهیم.
عالیخانی چگنی در پایان تأکید کرد: سامانه‌های ارتباطی ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان امداد جنگل و مرتع، آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص آتش سوزی یا هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی است تا یگان حفاظت منابع طبیعی استان در کمترین زمان ممکن به مشکل بوجود آمده رسیدگی و در عرصه حضور یابد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا