یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: شنا در کانال‌های کشاورزی، تأسیسات آبی و دریچه سد‌های استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
به گزارش یافته از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان، داریوش حسن نژاد اظهار داشت: آب با حجم بالا و دبی متغیر در محدوده مجاری و تأسیسات آبی، دهانه سد‌ها، کانال‌های کشاورزی و آب بند‌ها جریان دارد و در برخی سازه‌ها عمق آب افزایش یافته است که همین امر منجر به غرق شدگی می‌شود.
وی افزود: باتوجه به طراحی متفاوت کانال‌های آبیاری با استخر و امکان تفریحی، شنا کردن در آن‌ها حتی برای شناگران ماهر هم خطرناک بوده و حوادث جانی جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به نصب تابلوی ممنوعیت شنا در حریم دریاچه سد‌ها تصریح کرد: به همین دلیل با شروع فصل گرما تعداد زیادی از هم استانی‌ها بویژه جوانان برای شنا در حریم مخازن سد‌ها غافلگیر و دچار حادثه غرق شدگی می‌شوند.
حسن نژاد تأکید کرد: از همه مردم درخواست می‌شود ضمن توجه به اعلان هشدار غرق شدگی در رودخانه‌ها و تأسیسات آبی، از شناکردن در محدوده مخازن سد‌ها، کانال‌ها و شبکه آبیاری اجتناب نمایند و مراقب فرزندان خود باشند تا از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری شود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا