یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: کارگروه اندیشه‌ورز هنرمندان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ساماندهی هنرمندان و کمک به توسعه و پیشرفت استان تشکیل شود.
به گزارش یافته، ابوطالب شفقت عصر دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان لرستان افزود: هنرمندان در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان هستند.
استاندار لرستان با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد: کارگروه اندیشه‌ورز هنرمندان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ساماندهی هنرمندان و کمک به توسعه و پیشرفت استان تشکیل شود.
شفقت افزود: این کارگروه در قالب کمیته‌های تخصصی در مورد مسایل مختلف و نیازهای هنرمندان چاره اندیشی خواهند کرد و پیگیری‌های لازم نیز از سوی برای حل مسائل هنرمندان انجام خواهد شد.
وی گفت: مجموعه نظرات و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای اعضا فرصتی فراهم خواهد کرد که بیکاری، اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های لرستان، به عنوان مسائل اصلی و کلیدی استان را با مشورت هنرمندان چاره‌اندیشی کنیم.
شفقت با اشاره به اهمیت حل مشکلات اساسی استان گفت: اگر فضای کسب و کار رونق پیدا کند، به صورت طبیعی جامعه به سمت استفاده از هنر پیش خواهد رفت و اقتصاد هنر نیز رونق پیدا خواهد کرد.
استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت وجود پیوست فرهنگی در طرح‌های اقتصادی و عمرانی گفت: ‌دستگاه‌ها موظف هستند از هنرمندان به معنای واقعی کلمه استفاده کنند. طرح‌های اقتصادی عمرانی که پیوست فرهنگی ندارد، استفاده و وجود این پیوست ضروری است.
شفقت با بیان اینکه لازمه توسعه گردشگری توجه به فرهنگ هر منطقه است، گفت: توجه به موضوعات فرهنگی  و تقویت و ترویج فرهنگ بومی نقش موثری در توسعه صنعت گرشگری دارد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا