یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

چند خبر کوتاه...





دستگیری پزشک قلابی دوره گرد در بروجرد

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت:
پیرو گزارشات مردمی‌، فردی که اقدام به ارائه انواع خدمات درمانی طب سنتی و فروش دارو‌های گیاهی در روستا‌ها می‌کرد به دلیل مداخله در امور درمانی توسط کارشناسان معاونت درمان بروجرد شناسایی و برای رسیدگی نهایی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
متخلف با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی، بدون رعایت اصول علمی و بهداشتی به انجام اعمالی مانند حجامت، فصد و زالودرمانی و همچنین به تعبیر خودش «سونوگرافی» زبان اقدام می‌کرد.
فرد متخلف مدعی بود با دیدن زبان بیمار می‌تواند سونوگرافی کاملی از بدن انجام دهد و همه‌ی مشکلات فرد را تشخیص دهد که بدیهی است چنین ادعایی کذب محض بوده و درمانی که متناسب با تشخیص با این روش انجام می‌شود و به طور قطع آسیب‌های غیرقابل جبرانی برای بیمار به ارمغان خواهد آورد.
 
تولد نوزاد عجول در شول آباد
شبکه بهداشت شهرستان الیگودرز:
نوزاد پسر عجول در شهر شول آباد پیش از رسیدن به مرکز درمانی در داخل آمبولانس چشم به جهان گشود.
در پی مراجعه مادر باردار ۳۱ ساله الیگودرزی با وضعیت اورژانسی به مرکز جامع سلامت شهری شول آباد، اقدامات درمانی شامل اعزام تکنسین‌های اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و ماما به منطقه صعب العبور صورت گرفت که مادر باردار در حین انتقال به زایشگاه مرکز درمانی شهرستان، ششمین فرزند خود را در سلامت کامل به دنیا آورد.
نوزاد متولد شده پس از بهره‌مند شدن از خدمات اولیه درمانی و حمایتی از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی و مامای مرکزبرای ادامه مراقبت‌های تخصصی‌تر به بیمارستان امام جعفر صادق (ع )الیگودرز منتقل شد.
انتصاب سرپرست ورزش و جوانان الیگودرز
طی حکمی از طرف سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان، سودابه علی بخشی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان الیگودرز منصوب شد.
پیش از این مهدی شاه نصیری از اسفندماه سال ۹۵ بمدت حدود ۸ سال ریاست این اداره را بعهده داشت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا