یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر لزوم بی طرفی رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم، گفت: دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری امری پسندیده نبود زیرا هنور صلاحیت این افراد به تایید شورای نگهبان نرسیده است.

به گزارش يافته‌نيوز، عباس قائدرحمت با تاکید بر لزوم بی طرفی صدا و سیما در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم، گفت: صدا و سیما با توجه به رسالت شفاف‌سازی و روشن گری که بر عهده دارد باید همواره از مباحث سیاسی فاصله گرفته و صادقانه با مخاطبان خود ارتباط بر قرار کند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رسانه ملی تریبونی متعلق به همه ملت ایران است و اگر از این رسانه به نفع یک یا چند کاندیدای خاص بهره‌برداری شود خیل وسیعی از مخاطبان نسبت به این رسانه بدبین می‌شوند.

قائدرحمت با بیان این که از صدا و سیما انتظار می رود اطلاع‌رسانی بی‌طرفانه و دقیق داشته باشد، افزود: مقام معظم رهبری نیز به کرات مبحث رفتار بی‌طرفانه صدا و سیما را مطرح و مورد تاکید قرار داده‌اند چرا که در صورت بی‌اعتمادی مردم به این رسانه، افراد جذب شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه می‌شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار ۱۴ نفر از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریات جمهوری سال جاری با رئیس سازمان صدا و سیما، گفت: این دیدار، دیدار پسندیده‌ای نبود چرا که هنوز حضور این افراد در فرایند انتخاباتی به تائید شورای نگهبان نرسیده و به نوعی تبلیغات پیش از موعد برای این افراد بود از این رو انتظار می‌رود تا رئیس سازمان صدا وسیما از تکرار این نوع رفتارها پرهیز کند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا