یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پیکرهای شهدای خدمت در میان دریای اشک مردم ایران و بر روی شانه های میلیونی ملت تشییع شد.

 
 

به گزارش یافته، از ساعت های اولیه صبح امروز چهارشنبه پس از تبریز و قم، تهران به دریایی متلاطم از به هم پیوستن رودهای ارادت ملت ایران تبدیل شد. شب گذشته نیز مردم ایران در مصلای تهران تا صبح به عزاداری پرداختند.
صبح چهارشنبه پیکرهای شهدای خدمت بر روی شانه های میلیونی ملت ایران تشییع شد؛ آیت الله رئیسی رئیس جمهوری، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار جوان آذربایجان شرقی و نیز رئیس یگان حفاظت ریاست جمهوری و سه تن از خدمه پرواز که بالگرد حامل آنان روز یکشنبه حین بازگشت از افتتاح سد قیز قلعه سی در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه شد و این جمع را آسمانی کرد.
برای تشییع شهدای خدمت، از دور و نزدیک صدها هزار صدها هزار آمده بودند. مترو تهران از ساعت اولیه پس از نماز صبح، شاهد حضور مردم از مسیرهای متعدد و جهت های مختلف برای شرکت در مراسم وداع بود و گزارش ها نشان می داد که مسیرهای جاده ای منتهی به تهران از اطراف پایتخت، به شکلی بی سابقه مملو از خودروهایی بود که تلاش می کردند سریع تر به مراسم برسند.
هزاران تن از مردم از جمعه اقشار مختلفی از مردم لرستان با در دست داشتن پرچم ها، عکس های شهدای خدمت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آیت الله شهید سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید مالک رحمتی استاندار جوان استان آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان، از مسیرهای متعدد به اقیانوس خروشان عاشقان پیوستند.




 
رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش نماز اقامه کردند
آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه با حضور در دانشگاه تهران و در میان خیل عظیم تشییع کنندگان، بر پیکر شهدای سرافراز خدمت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی، خلبان سید طاهر مصطفوی، مهندس بهروز قدیمی، و خلبان محسن دریانوش، نماز اقامه کردند.

شهدای خدمت روی شانه های ملت

ادای احترام ۶۸ تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای به مقام رئیس جمهور شهید و همراهان

 
۶۸ تن از سران و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با حضور در محل سالن اجلاس سران تهران به مقام رئیس جمهور و همراهان شهیدش ادای احترام کردند.


شهید رییسی یک ذخیره الهی در مسیر خدمت بود

استاندار لرستان گفت: شهید رییسی یک ذخیره الهی در مسیر خدمت و تقدیر پروردگار بر شهادت ایشان در این مسیر بود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در مراسم عزاداری شهدای خدمت در استانداری لرستان اظهار کرد: امیدواریم همچون ایشان فرد دیگری به عنوان یک ذخیره الهی جایگزین شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری شهدای خدمت در استانداری لرستان، افزود: از تمامی روحانیت معزز، ایثارگران و جانبازان، شورای تامین و تمام همکاران از مجموعه اجرایی استان که با حضور در این مراسم اعلام عزا کردند، تشکر می کنم.

استاندار لرستان بیان کرد: از همه مردم استان که در شهرهای مختلف برنامه عزاداری برپا کرده و یا با حضور در تهران در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت کردند، قدردانی می شود.

 



اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان برای مراسم بزرگداشت شهدای خدمت

 بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع عموم‌مردم متدین و شهید پرور استان لرستان می رساند؛ مراسم ویژه و عمومی بزرگداشت رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه فردا پنجشنبه ۳ خرداد ماه ساعت ۹صبح در مصلی بزرگ الغدیر شهرستان خرم‌آباد برگزار می گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان از عموم مردم استان به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، هیئات مذهبی، اصناف و بازاریان، روحانیون و دانشگاهیان، مدیران و کارکنان ادارت و آحاد مردم همیشه در صحنه استان دعوت می کند به پاس خدمات شایسته شهیدان راه خدمت و به نشانه قدرشناسی از آن شهیدان عالی مقام، ضمن حضور در این مراسم معنوی بر تداوم راه رئیس جمهور شهید و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید نمایند.



.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا