یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه لرستان از برگزاری یادواره شهدای حاج‌عمران فردا، ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور محسن رضایی در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش ایکنا از لرستان، نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان امروز، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی یکم خردادماه سالروز عملیات حاج عمران به نام روز لرستان نامگذاری شده است، از برگزاری یادواره شهدای حاج‌عمران خبر داد و گفت: این یادواره فردا، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حاج‌عمران، افزود: این یادواره ساعت ۹ صبح در سالن همایش دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‌آباد برگزار می‌شود و سخنرانی محسن رضایی و مداحی صادق آهنگران از بخش‌های این یادواره است، همچنین در این مراسم از پوستر روز لرستان نیز رونمایی خواهد شد.
باقری با بیان اینکه در این یادواره شهدا خانواده‌های شهدا و جمعی از رزمندگان عملیات حاج عمران نیز حضور خواهند داشت، اضافه کرد: رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران، برگ زرین دیگری به تاریخ مردم این استان اضافه کردند.
فرمانده سپاه لرستان به عملیات غرورآفرین سپاه در «وعده صادق» اشاره کرد و گفت: با عملیات «وعده صادق» توسط فرزندان این مرز و بوم علیه رژیم غاصب صهیونیستی کلام امام راحل(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نبود، محقق شد.
وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های سپاه لرستان در راستای محرومیت‌زدایی اشاره و اظهار کرد: سال گذشته ۲۰۰ پنل خورشیدی در مناطق مختلف لرستان نصب شدند و ۲۰۰ پنل دیگر هم امسال نصب خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا