بازرس‌کل استان لرستان در بازدیدی میدانی برای بررسی مشکلات تصفیه‌خانه آب خرم آباد گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور باید به‌طورجدی وضعیت تصفیه خانه آب لرستان مطرح شود.
به گزارش یافته از روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان در راستای بررسی‌های میدانی مشکلات موجود و به منظور تحقق نظارت‌های محوله بازرس‌کل لرستان و هیأت همراه از واحد‌های فنی و فرآیندی تصفیه‌خانه آب خرم آباد بازدید کردند.
سعید رازانی در این بازدید که با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب و مدیران سایت تصفیه‌خانه آب خرم آباد انجام شد، ضمن اشاره به فرآیند تأمین و تصفیه آب شرب، از زحمات فعالان این حوزه تقدیر کرده و خاطرنشان کرد: کوتاهی و غفلت در این حوزه مصادف با ورود خسارت و ضرر‌های جبران‌ناپذیر است.
وی خاطرنشان کرد: در این سایت به چند شاخصه مهم از قبیل آینده‌نگری، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فنی داخلی، به روز و پیشرفته بودن امکانات و تجهیزات موجود و بهره‌گیری از آب مطمئن و پاک می‌توان اشاره کرد.
بازرس کل استان بیان نمود: سازمان بازرسی برای حل هر گونه مشکلی در کنار همه دستگاه‌های متولی است.
رازانی با تأکید بر اینکه در استان تصفیه خانه پایدار وجود ندارد و آب تصفیه خانه‌ها بیشتر از اب چشمه‌ها و رودخانه‌ها تأمین می‌شود افزود: در سفر دوم رئیس‌جمهور باید به‌طورجدی وضعیت تصفیه خانه آب لرستان مطرح شود.
سپس مصطفی کریمی بیرانوند( معاون نظارت و بازرسی)، بازرسی کل استان با اشاره به حفاظت فیزیکی و امنیت تصفیه خانه‌ها گفت: ایمنی، حفاظت و نگهداری از تأسیسات تصفیه خانه‌های آب از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از عوامل مؤثر در تأمین آب آشامیدنی سالم، تأسیسات تصفیه خانه‌ها می‌باشد و امری بسیار ضروری است که می‌تواند تأثیر بسیاری در کیفیت آب داشته باشد و همچنین وجود نگهبان در طول شبانه روز برای امنیت تصفیه خانه امری ضروری است.