یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مسوولان و کارگزاران دولت جمهوری اسلامی به عنوان خادمین ملت، شبانه‌روزی و بدون کوچک‌ترین وقفه و تعللی در انجام کارها، همچنان در مسیر خدمت به مردم و زمینه‌سازی برای رشد و تعالی کشور تلاش خواهند کرد.

به گزارش يافته‌نيوز، دکتر حبیب‌الله دهمرده در جلسه مدیران ستادی استانداری افزود: در همین ارتباط مدیران اجرایی استان لرستان نیز امسال به عنوان آخرین سال فعالیت دولت دهم، مصصم‌تر از گذشته برای محرومیت‌زدایی از استان و دست‌یابی به توسعه متوازن و همه‌جانبه لرستان کار و تلاش خواهند کرد.

وی با تاکید بر این که محور فعالیت‌های اجرایی استان در سال جاری، خدمت بی‌منت به مردم است، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور تحقق اصل خدمت‌رسانی به مردم و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های بی‌شمار استان لرستان، به دور از مسایل حاشیه‌ای و جنجال‌آفرینی برخی مغرضان، تنها به فکر خدمت به مردم و استان خواهند بود.

دهمرده تصریح کرد: برخی افراد مخالف دولت که علاقه‌ای به رشد و تعالی لرستان نیز ندارند، سعی می‌کنند با حاشیه‌سازی برای مدیران، توان و انرژی اجرایی استان را معطوف مسایل جانبی کرده و مانع از کار و تلاش برای عمران و آبادانی لرستان شوند.

نماینده عالی دولت در لرستان افزود: به همین دلیل، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیریت ارشد اجرایی استان با صبر و تحمل و پرهیز از ورود به مسایل حاشیه ای، تمام انرژی و توان خود را صرف انجام کارها و اجرای طرح ها و پروژه های جدید برای توسعه استان خواهند کرد.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور و از بسترهای اساسی برای مشارکت و همراهی مردم با نظام و دولت است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" تاکید کرد: زمینه سازی برای خلق حماسه عظیم و ماندگار سیاسی در جریان برگزاری انتخابات، مستلزم تلاش و فعالیت مدیران و مسوولان در راستای خدمت به مردم و تقویت روحیه امید و خودباوری در سطح جامعه است.

وی افزود: این مهم موجب می‌شود تا بستر مناسب و لازم برای خلق یک حماسه عظیم دیگر از سوی مردم به ویژه مردم ولایی استان لرستان در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام فراهم شود.

استاندار لرستان گفت: در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و مردمی و به منظور صیانت از رای و نظر مردم، با هر گونه قانون‌شکنی و بی‌قانونی در این عرصه قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گفته وی، امانت‌داری، رعایت دقیق قانون، شفافیت در کارها، جلب اطمینان مردم و اعتماد‌سازی عمومی مهم‌ترین ملاک و محور برای مجریان برگزاری انتخابات در استان است.

دکتر دهمرده با اشاره به تجربه موفق برگزاری انتخابات مجلس نهم در لرستان، گفت: با توجه به تجربیات گذشته و با استفاده از بسته علمی و کارشناسی تدوین شده، این دوره از انتخابات نیز با مشارکت و حضور دشمن‌شکن مردم به عنوان یک حماسه ماندگار دیگر در لرستان برگزار خواهد شد.

شايان ذكر است طي هفته‌هاي اخير برخي از نمايندگان لرستان در مجلس با هدف تحت فشار قرار دادن استاندار لرستان، اقدام به طرح انتقادات و همچنين مصاحبه‌هايي عليه دهمرده كرده بودند كه استاندار هفته گذشته در جلسه شوراي اداري استان و نيز در اين جلسه به نوعي پاسخ آنان را داد!

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا