یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از توقيف ۳۴ خودروي سبک در اجراي طرح برخورد با خودروهاي قاچاق بر موسوم به شوتي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ"نبي اله قاسمي" در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در تداوم طرح هاي امينت بخش در سطح شهر و همچنين محورهاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگي خودروهاي شوتي براي ديگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهاي قاچاق بر توسط مجموعه انتظامي اين فرماندهي به مرحله اجرا درآمد.
وي خاطرنشان کرد: در اين طرح ۳۴ دستگاه خودروي قاچاق بر موسوم به شوتي که با رانندگي هاي مخاطره آميز باعث ايجاد بي نظمي و خطر در سطح جاده ها شده بودند، توقيف شدند.
 
انهدام باند سارقان محتويات خودرو در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد از شناسايي و انهدام باند سارقان محتويات خودرو در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ "مهدي مهدوي کيا" با اعلام اين خبر بيان داشت: در پي وقوع سرقت محتويات خودرو مراتب در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: عوامل انتظامي کلانتري ۱۴ اين شهرستان با انجام اقدامات پليسي، هويت ۳ سارق را که با تاکسي اقدام به سرقت محتويات خودرو مي کردند شناسايي و در عملياتي ضربتي آنان را حين سرقت دستگير کردند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: در تحقيقات انجام شده سارقان به ۱۵ فقره سرقت محتويات خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ مهدوي کيا با بيان اين مطلب که سارقان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند ادامه داد: از مخفيگاه سارقان مقاديري انواع راديو پخش، باند و غيره کشف و خودروي مربوط به سارقان نيز توقيف شد.
 
انهدام باند سارقان به عنف در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سارقان به عنف در شهرستان خرم‌آباد خبرداد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار"يحيي الهي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي سرقت به عنف در سطح شهر خرم‌آباد، موضوع بصورت ويژه دردستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي ۲ نفر اعضاي باند سارقان به عنف را درسطح شهر خرم‌آباد که در پوشش مسافر کشی اقدام به سرقت طلاجات شهروندان مي کردند را شناسايي و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به اينکه سارقان تا کنون به ۱۲ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده اند، گفت: در اين رابطه يک مالخر نيز شناسايي و دستگير شد.
سردار الهي در پايان با بيان اينکه مالباختگان شناسايي شده اند خاطر نشان کرد: پليس با قاطعيت با سارقان و متخلفان برخورد قانوني خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا