یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان که ۱۱ اسفند ماه در ۷ حوزه انتخابیه برگزار شد، شش نماینده مجلس یازدهم در لرستان از بهارستان جاماندند.

به گزارش یافته، انتخابات دوره دوازدهم مجلس در لرستان در ۷ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۹ نماینده مجلس برگزار شد که شش نماینده مجلس یازدهم در لرستان از حضور در بهارستان جاماندند.



در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی محمدرضا ملک‌شاهی، رضا سپه‌وند، قدرت‌الله ایمانی و هادی هاشمی‌نیا به ترتیب با ۳۰,۷۴۱ رای، ۲۲,۶۵۲ رای، ۲۰,۴۸۰ رای و  ۱۷,۸۰۵ رای راهی دور دوم انتخابات شدند. مرتضی محمودوند ومهرداد ویس‌کرمی نماینگان دوره قبل مرکز استان بودند که به ترتیب با ۷۲۰۰ و ۴۱۵۹ رای در ردیف ۱۴ و ۲۳ جدول شمارش آرا قرار گرفتند و نتوانستند به مجلس دوازدهم راه یابند.

اما در در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان عباس گودرزی و فاطمه مقصودی نمایندگان این حوزه در مجلس یازدهم موفق شدند با کسب بیشترین آرا راهی مجلس دوازدهم شوند. این دو به ترتیب با ۲۷،۱۴۰ رای و ۱۷،۳۴۳ رای کسب کردند. گودرزی  سومین حضورش را در مجلس تجربه خواهد کرد.

در حوزه انتخابیه الیگودرز محمد خدابخشی نماینده دوره یازدهم نتوانست صلاحیت لازم برای کاندیدا شدن در مجلس دوازدهم را کسب کند. در این حوزه حمیدرضا( بهنام) گودرزی با ۲۲،۸۷۵ رای به بهارستان راه یافت.

در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان نیز محمدرضا مبلغی نماینده دوره یازدهم موفق به کسب حداکثر آرا برای حضور در مجلس دوازدهم نشد و با  ۴ هزار و ۸۳۹ رای در رده ششم جدول شمارش آرا قرار گرفت. در این حوزه علی امامی راد با ۳۳،۲۴۲ رای منتخب مردم در مجلس دوازدهم است. او سابقه حضور در دوره های چهارم، ششم و هفتم مجلس را در کارنامه دارد.

در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله نیز محمدحسین محمدی با ۴۳،۴۴۵ رای به عنوان نماینده مردم راهی بهارستان شد. یحیی ابراهیمی نماینده دوره یازدهم در رقابتی نزدیک با 35137 رأی در این حوزه نفر دوم شد و از حضور دوباره در خانه ملت بازماند.

در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان، سید حمیدرضا کاظمی موفق به حضوری سه‌باره در مجلس شد. وی نماینده فعلی و دوره دهم مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی است . کاظمی با ۲۳,۱۸۲ رای راهی خانه ملت شد.

در حوزه انتخابیه دورود و ازنا حسن گودرزی نماینده فعلی مردم این حوزه برای ورود به مجلس دوازدهم ناکام بود و با ۱۳ هزار و ۲۷ رأی در جدول شمارش آرا دوم شد . در این حوزه روح الله لک علی‌آبادی با کسب  ۱۸ هزار و ۹۳۱ رأی راهی مجلس شد.


 
نمایندگان لرستان که از بهارستان جاماندند
 
 

حوزه انتخابیه

نمایندگان فعلی/ دوره 11

منتخب/ دوره 12

خرم آباد و دوره

مرتضی محمودوند ومهرداد ویس‌کرمی

محمدرضا ملک‌شاهی، رضا سپه‌وند، قدرت‌الله ایمانی و هادی هاشمی‌نیا (مرحله دوم)

بروجرد

فاطمه مقصودی و عباس گودرزی

فاطمه مقصودی و عباس گودرزی

الیگودرز

محمد خدابخشی

حمیدرضا گودرزی

دلفان و سلسله

یحیی ابراهیمی

محمدحسین محمدی

دورود و ازنا

حسین گودرزی

روح‌الله لک‌علی‌آبادی

پلدختر

سید حمیدرضا کاظمی

سیدحمیدرضاکاظمی

کوهدشت

محمدرضا مبلغی

علی امامی‌راد

دیدگاه‌ها  

#1 لرستاني 1402-12-14 14:05
در خرم آباد معمولا رسم انتخاب مجدد نماينده مجلس وجود نداره اما اين دوره كه وضعيت معيشت مردم خيلي ضعيف شده با دادن كارت هديه از 300 هزار تا 1 ميليون تومان و دادن بسته معيشت بازار خريد و فروش رايدر مواردی داغ بود
نقل قول کردن
#2 دانشجو 1402-12-14 17:25
به نقل از لرستاني:
در خرم آباد معمولا رسم انتخاب مجدد نماينده مجلس وجود نداره اما اين دوره كه وضعيت معيشت مردم خيلي ضعيف شده با دادن كارت هديه از 300 هزار تا 1 ميليون تومان و دادن بسته معيشت بازار خريد و فروش رايدر مواردی داغ بود

احسنت عالی فرمودید
نقل قول کردن
#3 سعید 1402-12-14 19:20
حیف محمودوند شجاع
نقل قول کردن
#4 رسول 1402-12-14 21:30
نمایندگانی که قبلا هم در مجلس حضور داشتند و کارنامه قابل قبولی برای حل بیکاری و فقر نداشتند به نظرم خود شورای نگهبان و دولت نباید اجازه ثبت‌نام دوباره به اونها بدهند و میدان و فضا را مهیا کنند برای افراد جدید و جوان تا حداقل مثل تیم‌ملی‌فوتبال جوان‌سازی کنند و میدان را به نسل جدید و جوان‌تر بدهند
نقل قول کردن
#5 لر زاده 1402-12-15 21:08
شهرداری خرم‌آباد برای زیباسازی سطح شهر و ورودی های خرم‌آباد لطفا روی دیوارهایی که تبلیغات کاندیداها را با رنگ و پیف‌پاف نوشتند را رنگ آمیزی و لکه گیری کند و شهر را برای مهمانان نوروزی تمیز و مرتب کند الان دیوار فرودگاه خرم‌آباد تماما شده اسامی انواع کاندیداها و حتی اسم و شجره‌نامه طایفه فرد را هم نوشتند خودتون میتونید برید ببینید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا