یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، با اشاره به دستور ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه کمربندی دورود، به تشریح روند اجرای پروژه‌های چهار خطه کردن جاده ازنا-شازند و فاضلاب دورود پرداخت.
حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، از تکمیل پروژه کمربندی دورود به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم در نهایت موفق به اخذ دستور ویژه از رییس سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات لازم در جهت تکمیل پروژه کمربندی دورود با تملک املاک و پرداخت مطالبات پیمانکار شدیم که می‌تواند در دهه فجر افتتاح شود.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بی‌تردید تکمیل این پروژه باعث انتقال بخشی از بار ترافیکی به خارج از محدوده شهری شده و روند تردد در این مسیر را تسهیل خواهد کرد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بیان کرد: پروژه چهار خطه کردن جاده ازنا-شازند مراحل پایانی خود را طی می‌کند و فقط چهار و نیم کیلومتر از این جاده باقی مانده است که با مساعد شدن هوا، آسفالت این جاده تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پروژه هدایت فاضلاب دورود یکی دیگر از پروژه‌های بزرگی بود که به طور کامل اجرا شد و برنامه‌ریزی شده است تا در صورت امکان در دهه فجر به طور رسمی افتتاح شود اما الان هم فعال شده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا