یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در ساعات اولیه شامگاه جمعه با ریزش شدید برف و بوران، آزاد راه شهید بروجردی (خرم‌آباد _ بروجرد) در گردنه پونه بسته شد.
به گزارش یافته، به دلیل حجم بالای خودروهای گرفتار در برف، عملیات امداد با مشکل روبرو شده است.
گفته می‌شود عوامل و باجه‌های این آزادراه در ورودی (محل اخذ عوارض) خودروهای ورودی را از بسته بودن مسیر مطلع نکرده و صدها خودرو و هزاران مسافران بدون امکانات در برف و بوران گرفتار شده‌اند.
 
 

انسداد محور آزادراه خرم‌آباد _اراک

سرهنگ "محمد زارعی" رئیس پلیس راه انتظامی استان هم از انسداد محور آزادراه خرم آباد _ اراک تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار داشت: محور آزادراه خرم‌آباد _اراک در ساعات ۲۱‌امشب، ۱۳ بهمن ماه بدلیل بارش برف و عدم ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: عوامل راهداری و دستگاه‌های امدادی با بسیج کلیه امکانات در حال تلاش جهت بازگشایی این مسیر هست




بسیج دستگاههای امدادی برای بازگشایی آزاد خرم‌آباد _ بروجرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان شامگاه جمعه از بسیج تمام امکانات امدادی و راهداری برای بازگشایی آزاد راه خرم‌آباد _ بروجرد خبر داد.
 احمدرضا دالوند گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک خودروهای گرفتار در مسیر یاد شده و در راستای امدادرسانی و بازگشایی، تمام امکانات راهداری و هلال‌احمر بسیج شده‌اند.

**************************

تکمیلی: ساعت 23 / بازگشایی آزادراه خرم‌آباد بروجرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از بازگشایی آزادراه خرم‌آباد بروجرد خبر داد.

مهدی پازوکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انسداد آزادراه خرم‌آباد بروجرد بیان کرد: به دلیل بارش شدید برف یک دستگاه تریلی در این آزادراه دچار حادثه شده و باعث انسداد مسیر شده بود.

وی اظهار کرد: با تلاش گسترده عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی مسیر در حال بازگشایی بوده و تردد در آن برقرار شده است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به حجم بالای خودروهای متوقف شده تردد در این مسیر فعلاً به آرامی صورت می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان یادآور شد: با تلاش تمامی عوامل راهداری، پلیس راه و هلال احمر لرستان ظرف ساعات آینده تردد در آزادراه خرم‌آباد بروجرد به حالت عادی بر خواهد گشت.

وی با بیان اینکه عملیات برف روبی در این آزادراه در حال انجام است از رانندگان خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را با توجه به شرایط جوی فعلی لرستان رعایت کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا