یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راه لرستان گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی تمامی جاده‌های استان لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
به گزارش یافته، سرهنگ "محمد زارعی" شامگاه پنج‌شنبه اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی،محورهای مواصلاتی استان به شدت لغزنده است و مه گرفتگی و محدودیت دید در محورهای استان به ویژه گردنه‌ها وجود دارد .
وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود از سفرها و ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم با رعایت نکات ایمنی، و اطمینان از سلامت خودرو و داشتن تجهیزات زمستانه همچون زنجیر چرخ و غیره و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.
رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد: رانندگان محترم قبل از سفر و تردد، از طریق برقراری تماس با سامانه های ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

مردم از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به شرایط جوی، بارش برف و کولاک شدید در محور‌های مواصلاتی استان مردم از هرگونه سفر‌های غیرضروری جدا خودداری کنند.

شیروانی در این خصوص اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر، در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و بروجرد بارش سنگین برف و دیگر شهرستان بارش برف و باران را داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ نفر نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌های مواصلاتی استان درحال انجام عملیات راهداری زمستانی می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تأکید کرد: هم استانی‌های عزیز از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند و درصورت نیاز قبل از سفر از طریق برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

شیروانی بیان کرد: کاربران جاده‌ای که قصد عبور از مسیر‌های کوهستانی و برف گیر را دارند، حتماً باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

در عزیزآباد ازنا نیم متر برف بارید

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: ارتفاع برف در مناطق مختلف شهرستان ازنا با توجه به وقوع کولاک برف و اختلاف ارتفاع، در بسیاری از مناطق شهرستان متغیر می‌باشد.

بهروز مرادپور افزود: ارتفاع برف اندازه‌گیری شده در‌ایستگاه هواشناسی ازنا ۳۵ سانتیمتر، در منطقه‌ی عزیز آباد بیش از ۵۰ سانتیمتر و در برخی از مناطق داخل شهر ازنا ۲۵ سانتیمتر می‌باشد.




.




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا