یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست شرکت گاز استان لرستان از بهره‌مندي یک میلیون و 520 هزار نفر از مردم این استان از گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش يافته‌ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، حشت‌الله شمس‌خرم‌آبادی با اعلام اين خبر افزود: با توجه به احداث 4 هزار و 100 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، 200حشمت شمس خرم آبادي مدير عامل شركت گاز لرستان کیلومتر خط انتقال و نصب 183 هزار انشعاب (از ابتدای فعالیت این شرکت) هم‌اکنون یک میلیون و 520 هزار نفر از ساکنان استان لرستان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

وی با بیان این که 20 شهر و 342 روستای استان لرستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند، اظهار داشت: بیش از 133 هزار نفر از جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی در سال گذشته تحت پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفته‌اند که این مهم از تحقق 200 درصدی برنامه پیش‌بینی شده حکایت دارد.

مهندس شمس همچنین بر تقویت زیرساخت‌های گازرسانی تأکید كرد و از جذب بیش از 32 هزار مشترک، اجرای 320 کیلومتر شبکه و 35 کیلومتر خط انتقال گاز در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری نیز طرح‌های تعریف شده در این شرکت با هدف تقویت زیرساخت‌ها پی‌گیری خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان در خصوص برنامه‌های در دست اجرای این شرکت اظهار داشت: هم‌اکنون پروژه گازرسانی به شهرهای سپیددشت، گراب و کوهنانی در دست اجرا می باشد‌.

وي افزود: همچنین گازرسانی به بیش از 100 روستا نیز در دست اجرا و یا پیمان‌سپاری است که تکمیل فرایند گازرسانی به این روستاها نیز از برنامه مهم شرکت گاز لرستان می‌باشد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا