شهردار خرم‌آباد با رای اکثریت اعضا شورا از سمت خود کنار گذاشته  شد.
به گزارش یافته، اعضای شورای شهر خرم‌آباد در ادامه جلسه طرح سوال از شهردار که طی روزهای ۲۴ و ۲۶ بهمن برگزار شد،  عصر امروز یکشنبه 30 بهمن ماه ۱۴۰۱ به صورت غیر علنی تشکیل جلسه داد و با 7 رای موافق که از پاسخ سوالات قانع نشده بودند و دو رای مخالف، شهردار را برکنار کردند.
فتوحی در جلسات 24 و 26 بهمن به 54 سوال اعضا شورا به طور مفصل و در حضور اصحاب رسانه پاسخ داد، اما برخی اعضا شورا از  پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و رای به برکناری سعید فتوحی دادند.
فتوحی از 14 مرداد 1400 به عنوان شهردار خرم‌آباد فعالیت کرد.
 شایان ذکر است در ادامه جلسه امروز داریوش بارانی بیرانوند با کسب 8 رای از 9 رای به عنوان سرپرست شهرداری خرم آباد معرفی شد.
بارانی بیرانوند از کارکنان شهرداری است که سوابقی چون معاون معماری و شهرسازی شهرداری خرم‌آباد ، شهردار منطقه 2 و 3، رییس کمیته سیما و منظر شهر و ... را در کارنامه دارد.
صندلی شهرداری خرم‌آباد که در سال ۱۳۰۳ تأسیس‌شده در طول سال‌های گذشته همواره صندلی لرزانی بوده به‌طوری ‌که عمر مدیران شهری خرم‌آباد بسیار کوتاه بوده و همین امر برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت شهری را با چالش‌های جدی مواجه کرده است. علی محمد ساکی تنها شهرداری در خرم‌آباد بود که به مدت شش سال متوالی این سمت را در اختیار داشت.