یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان در دیدار با ریاست نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: با توجه به شرایطی کاری این مجموعه، انتظار می‌رود از این پس در راستای ارائه خدمت سرویس جدید ftth و fttc در منازل مشترکین این شرکت را همراهی کنید.
به گزارش یافته، نبی اله شمسی فر در این دیدار تصریح کرد: آز آنجایی که تمام مالکین برای احداث ساختمان‌های خود نیازمند طراحی، نظارت و تأیید فعالیت‌های احداثی خود از سوی اعضای نظام مهندسی هستند، قطعاً دیدگاه و نظر مساعد و همراه با تعامل این افراد با مخابرات منطقه می‌تواند شرایط اصولی و مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان مهیا نماید.
شمسی فر با اشاره به مزایای سرویس FTTH به عنوان جدیدترین سرویس مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و مبتنی بر دیتا، عنوان کرد: جامعه مهندسین استان در راستای چگونگی گرداوری و اجرایی کردن دستورالعمل‌های ایجادِ بستر‌های مورد نیاز این سرویس در ساختمان‌های جدیدالحداث می‌توانند نقش آفرینی کنند.
مدیرمخابرات منطقه لرستان با توجه ساخت و ساز ساختمان‌های بزرگ اداری و صنعتی در سطح استان خواستار تسریع در فراگیر شدن این امر گردید. وی با اشاره به جایگزینی فیبر نوری به جای سیم و کابل‌های مسی گفت: کلیه اتصالات و المان‌های فیبر نوری از حساسیت بالایی برخوردا هستند و در خیلی از ساختمان‌ها این موارد پیش‌بینی نشده، لذا تقاضامندیم آموزش‌های لازم در این زمینه با هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای استان توسط کارشاسان مخابرات منطقه لرستان به مهندسان ارایه گردد.
 
تعامل نظام مهندسی ساختمان و مخابرات
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان نیز خواستار تعامل هرچه بیشتر نظام مهندسی و مخابرات منطقه جهت آشنایی مهندسان با تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و به کارگیری آن‌ها در امر ساخت و ساز شد.
آریان مهر افزود: ما آماده‌ایم تا کار‌های شاخصی را در حوزه ساختمان و تکنولوژی در سازمان نهادینه نماییم و از همکاری شرکت مخابرات نیز استقبال می‌کنیم.
وی ادامه داد: با تلاش مهندسین عضو این سازمان و در راستای بیشترین همکاری و تعامل با مخابرات منطقه لرستان هر آنچه را که در چهارچوب قانونی قابل اجرا باشد دریغ نخواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا