یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل میلیاردی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارش روز شنبه یافته، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه مالک یک باب منزل مسکونی در بروجرد بوده که یک نفر با ترفند‌های متقلبانه و با تنظیم قولنامه جعلی آن را تصاحب کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات می‌دانی کلاهبردار حرفه‌ای را در سطح شهرستان شناسایی و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان این مطلب که ارزش ملک مورد نظر طبق نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.
سردار الهی در ادامه به شهروندان توصیه کرد، در انجام هرگونه معاملات تجاری و غیره مراقب افراد فرصت طلب باشند و از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.
 
کشف بیش از ۲۵ تُن شکر غیرمجاز در چگنی
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۵ تن شکر غیر مجاز و قاچاق در شهرستان چگنی خبر داد و بیان داشت: ماموران شهرستان چگنی در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق در محور اصلی"چگنی - خرم آباد" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۵ تن و ۵۰۰ کیلو گرم شکر قاچاق فاقد مجوز و برگه گمرکی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
 
انهدام باند سوداگران مرگ و کشف ۷۳ کیلو گرم تریاک در بروجرد
فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های الیگودرز و بروجرد و دستگیری ۳ نفر از سوداگران مرگ در شهرستان بروجرد خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران مواد مخدر شهرستان بروجرد و پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و شهرستان الیگودرز، ضمن شناسایی اعضای باند در عملیاتی مشترک ۳ نفر از سوداگران مرگ را در محور‌های مواصلاتی شهر بروجرد دستگیرکردند.
وی افزود: ماموران پلیس موفق شدند در عملیاتی منسجم و هماهنگ ضمن توقیف خودروی تیبا، مقدار ۷۳ کیلو گرم تریاک کشف کنند.
 
توقیف وسایل نقلیه دارای دستور قضایی در کوهدشت
فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از توقیف۲۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت دارای دستور قضایی در طول ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"علی‌امانی" اظهارداشت: طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران و خودرو‌های متخلف و مزاحم با هدف افزایش ضریب امنیتی و ایجاد فضای امن برای شهروندان و برخورد با آلودگی‌های صوتی در ۲مرحله به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: د ر این طرح ۳۷۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مورد استعلام قرار گرفت و تعداد ۲۶دستگاه که دارای دستور قضائی بودند مورد شناسائی قرار گرفته و روانه پارکینگ شدند.
 
دستگیری ۲۶ متهم تحت تعقیب در سلسله
فرمانده انتظامی سلسله از اجرای طرح دستگیری افراد تحت تعقیب قضائی و انتظامی و دستگیری ۲۶ نفر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
سرهنگ "عسگر عیسایی" در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح با به كارگیری تمام توان و امكانات پلیس در جهت امنیت و آرامش شهروندان، ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد جدی با مجرمان فراری و تحت تعقیب قضائی و انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: دراجرای این طرح در ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان، پس از هماهنگی‌های لازم قضایی موفق شدند ۲۶ نفر از محکومان متواری و افراد تعقیب قضائی و انتظامی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح کنند.
 
دستگیری عاملان نزاع در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در یکی از محلات شهر بروجرد خبر داد.
سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات بروجرد، اکیپی و از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت و کلانتری ۱۳ سریعاً وارد عمل و با اقدامات اطلاعاتی عاملان تیراندازی را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی هر ۴ نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران در بازرسی از محل اختفای عاملان تیراندازی یک دستگاه موتور سیکلت، ۲ تیغه قمه کشف کردند.
وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند تأکید کرد: پلیس با افرادی که به هر نحو مخل نظم و آسایش مردم باشند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا