یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز از کشف ۵ تن و ۷۰۰ کیلو گرم برنج احتکار شده به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی شهرستان خبر داد.
نتیجه تصویری برای ‫اخبار انتظامی yaftenews.ir:‬‎به گزارشروز سه شنبه یافته، سرهنگ "نصرت اله گراوند" گفت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی اعضای باند‌های سازمان یافته و احتکارکنندگان کالا‌های اساسی در دستورکار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی و به دنبال دریافت خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی برنج ایرانی در دو انبار در نقاط حاشیه‌ای شهرستان، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی شهرستان به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صمت در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به کشف ۵ تن و ۷۰۰ کیلوگرم برنج ایرانی (طارم هاشمی)احتکار شده در بازرسی از محل‌های مورد نظر، و دستگیری دو نفر در این زمینه اظهار داشت: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش محموله مذکور بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ گراوند تصریح کرد: برابر دستور قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان، مکان موصوف پلمب و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.
"گراوند" در پایان از شهروندان درخواست کرد تا احتکار و دپو هر گونه کالا را که سبب بالا رفتن قیمت‌ها و ضربه زدن به معیشت مردم می‌شود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف بیش از ۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به تهیه و توزیع مقدار قابل توجهی مواد محترقه در سطح شهرستان می‌کند موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسائی و دستگیری متهم شدند و در مغازه وی تعداد ۳۰ هزار انواع ترقه کشف کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود با توجه به نزدیکی پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می‌افتد هرگونه اطلاعات در مورد نگهداری و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا