یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل بازرسی لرستان خواستار تعیین تکلیف فوری خودروهای توقیفی شد.
به گزارش روز سه‌شنبه یافته، سعید رازانی در نشست فوری با مسئولین اموال تملیکی و تعزیرات استان لرستان، اظهار کرد: رسانه‌ها در انتشار اخبار دقت لازم را به عمل بیاورند.
وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر نامشخص بودن وضعیت تعداد حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو که در سال‌های گذشته توسط سازمان اموال تملیکی در استان لرستان توقیف شده بودند، افزود: در این گزارش طوری مطرح شده بود که خودروهای مذکور غیب شده‌اند در صورتی‌که تمام خودروها در پارکینگ‌های نیروی انتظامی هستند.
رازانی نبود پارکینگ در اموال تملیکی برای نگهداری این حجم از خودروها را دلیل نگهداری آنان در پارکینگ‌های نیروی انتظامی لرستان اعلام کرد و گفت: این خودروها در حال حاضر تحویل نیروی انتظامی استان هستند این در حالی است که استفاده از کلمه لاکچری برای این خودروها نادرست است چراکه این خودروها کارکرده هستند و واقع مطلب این است که هیچ‌کدام از نوع ماشین‌های مدل‌بالا یا به‌اصطلاح لاکچری نیستند.
بازرس‌کل استان گفت: جهت تنویر افکار عمومی مقرر گردید هر کدام از دستگاه‌های مورداشاره آخرین وضعیت خودروهای مذکور را در اسرع وقت به بازرسی کل استان لرستان اعلام تا بلافاصله تصمیمات مقتضی در این زمینه اتخاذ شود و این موضوع به‌صورت ویژه و تا حصول نتیجه به‌طور جد و مستمر پیگیری خواهد شد.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا