یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان، از دستگيري کلاه‌بردار و کشف يک فقره کلاه‌برداری به ارزش 28 ميليارد ريال در شهرستان "خرم‌آباد" خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سردار "یحیی الهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی شهروند خرم‌آبادی به پليس آگاهي و اعلام اینکه یک نفر که خود را فعال در ساخت‌وساز مجتمع‌های آپارتمانی معرفی نموده از آنان مبالغی را کلاه‌برداری و متواری شده است، موضوع به صورت وي‍‍‍‍ژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته پلیس و اظهارات مال‌باختگان مشخص شد، شکات جهت تهیه مسکن با فردی که خود را فعال در ساخت‌وساز مجتمع‌های آپارتمانی معرفی کرده بود آشنا شده‌اند و برابر قولنامه‌های تنظیم‌شده هر کدام یک واحد آپارتمان به‌صورت پیش‌فروش خریداری نموده و فرد کلاه‌بردار با ترفندهای متقلبانه مبالغی را به‌صورت اقساطی از آنان تصاحب می‌کند که بعد از مدتی متوجه می‌شوند املاک خریداری شده به افراد غیر فروخته شده است.
فرمانده انتظامی استان، بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کلاه‌بردار سابقه‌دار را در سطح شهر"خرم‌آباد" شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی لرستان، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلايل و مستندات پلیس به 28 میلیارد ریال کلاه‌برداری اعتراف کرد و همراه پرونده تحویل مراجعه ذی‌صلاح شد.
سردارالهی در پایان، ضمن هشدار به افراد کلاه‌بردار و سودجو که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصيه کرد قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک اطمينان حاصل کنند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام نمايند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا