یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان، از دستگيري کلاه‌بردار و کشف يک فقره کلاه‌برداری به ارزش 13 ميليارد ريال در شهرستان "خرم‌آباد" خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سردار"یحیی الهی" در اين باره بيان داشت: در پي مراجعه شهروندي به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه يک نفر با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغي را از وي کلاه‌برداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: در تحقيقات پليس مشخص شد، شاکي مالک يک قطعه زمين مسکوني به مساحت 200 مترمربع در اطراف شهر"خرم‌آباد" بوده که نفر با اقدامات سودجویانه با تنظیم قولنامه‌ای صوری آن را تصاحب کرده است.
فرمانده انتظامی استان لرستان، خاطرنشان کرد: مأموران با  انجام اقدامات اطلاعاتي در سطح شهر"خرم‌آباد" موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی آن را دستگیر کردند.
سردار الهی در پایان، با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرده است، به شهروندان توصیه کرد،  قبل از انجام هرگونه معامله‌ای از دفاتر مشاوره املاک اطمينان حاصل نموده و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی‌صلاح استعلام کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا