یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان مرکز آموزشی رفاهی الشتر به بهره‌برداری رسید.




به گزارش یافته، سرپرست آموزش‌وپرورش جمعه 17 دی ماه در آیین افتتاح این مرکز آموزشی رفاهی گفت: لرستان دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری است و ایجاد مراکز اقامتی و رفاهی برای فرهنگیان و عموم مردم می‌تواند هم به توسعه و درآمدزایی منجر شود و هم رفاه فرهنگیان را فراهم کند.
سید عیسی سهرابی با اشاره به اینکه مرکز آموزشی رفاهی سلسله سومین طرح خدماتی رفاهی آموزش‌وپرورش در استان است که در سال جاری به بهره‌برداری رسیده اظهار داشت: قبل از این تالار پذیرایی فرهنگیان بروجرد و مرکز آموزشی و رفاهی ازنا هم به افتتاح شده است و باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در خرم‌آباد و درمانگاه فرهنگیان الیگودرز هم در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت: مرکز آموزشی رفاهی سلسله در مساحتی بالغ‌بر 3 هزار 500 متر با بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار بهسازی و تجهیز شده است.
نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم به نقش آموزش و پرورش در آموزش نیروی انسانی و کارآمد اشاره کرد و گفت: هر کشوری که بر روی آموزش و پرورش خود سرمایه‌گذاری کند موفق خواهد شد.
دکتر یحیی ابراهیمی با بیان که تغییر مدیران در دولت‌های مختلف در کشورمان مرسوم است گفت: این بی‌ثباتی مدیریت در آموزش‌وپرورش یک چالش جدی ایجاد کرده که لازمه آن یک نگاه منطقی و درست به توسعه آموزش و پرورش است.
ابراهیمی در ادامه افزود: در بودجه 1401 آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی که کمترین اعتبارات را برای آن در نظر گرفته‌اند و این نگاه مصرفی به آموزش‌وپرورش یک اشتباه راهبردی است.
وی به مدرسه‌های تخریبی و فرسوده بخش کاکاوند هم گریزی زد و از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست در بهسازی و تعمیر این مدارس تسریع کند.
 علی پناه امیری مدیر آموزش‌وپرورش هم گفت: مرکز آموزشی سلسله دارای 7 سوییت که هر یک به ظرفیت 5 نفر با تمام امکانات رفاهی و سرویس بهداشتی می‌باشد و علاوه بر این یک سلف‌سرویس، یک آشپزخانه که آماده ارائه خدمت به فرهنگیان است.
خبر: امین آقامیرزایی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا