یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد گفت: در ۹ ماهه نخست امسال تعداد ۴۵۶ پرونده تعزیراتی در راستای مبارزه با قاچاق تشکیل شده و محکومیت حدود ۵۸ میلیارد تومانی برای صاحبان این پرونده‌ها در مجموع صادر شده است.
 به گزارش روز سه شنبه یافته، جعفر طولابی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان که ظهر امروز با حضور مسئولین و کارشناسان ارگان‌های ذی‌ربط در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع مبارزه با قاچاق کالا و تأثیرات سوء آن در اقتصاد، بهداشت و سلامت جامعه، خواستار عمل دقیق هر سازمان به وظایف و مأموریت‌های محوله در جهت کاهش عوارض و مشکلات این موضوع شد.
 طولابی راه‌اندازی کامل سامانه جامع تجارت توسط سازمان صنعت و معدن با همکاری جهاد کشاورزی در ماه‌های آینده و هوشمندسازی کامل و الکترونیکی کردن روند نظارت بر بازار کالا و ارز را از جمله راهکاری مهم در کاهش و به حداقل رساندن قاچاق و دیگر مشکلات این حوزه دانست و خواستار شناسایی مبادی اصلی فسادزا در بحث تهیه و توزیع و عرضه کالا و نظارت مستمر توسط همه دستگاه‌ها شد.
 وی با اشاره به تأکید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظارت بیشتر در همه حوزه‌ها خصوصاً در حوزه قاچاق پوشاک، لوازم‌خانگی، کالاهای بهداشتی و دخانیات را ضروری دانست.
 طولابی تعداد کل پرونده‌های تعزیراتی تشکیل شده مبارزه با قاچاق شهرستان در ۹ ماهه نخست امسال را ۴۵۶ پرونده اعلام و گفت محکومیت حدود ۵۸ میلیارد تومانی برای صاحبان این پرونده‌ها در مجموع صادر شده است.
 فرماندار خرم‌آباد در ادامه به مضرات قرص برنج و همچنین ممنوعیت عرضه و فروش آن در کشور اشاره و خواستار اطلاع‌رسانی و برخورد قاطع با تهیه و توزیع‌کنندگان آن شد.
 در این جلسه پیرامون راه‌اندازی تیم‌های گشت مشترک و تشدید نظارت بر بازار، کنترل مبادی ورودی کالاهای قاچاق و همچنین اجرای طرح مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان قرص برنج و برخورد قاطع با تخلفات این حوزه تصمیم‌گیری شد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا