یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان، از اجرای طرح مشترک پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در 34 نقطه شهر خرم‌آباد، خبر داد و گفت: پلیس لرستان در تأمین امنیت مردم از جان خود می‌گذرد و در این راستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبري پليس، سردار "یحیی الهی"در این باره بیان داشت: طرح مشترک پاک‌سازی در نقاط آلوده و جرم خيز سطح شهرستان، توسط عوامل پلیس پیشگیری، پلیس‌های تخصصي و فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد و با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي در 34 نقطه مرکز استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي افزود: در این طرح  تعدادی افراد هنجارشکن، اراذل و اوباش، فروشنده مواد مخدر، تحت تعقیب، عوامل تیراندازی و عاملان جرائم خشن شناسایی و دستگير شدند.
فرمانده انتظامی استان، ضمن تشكر از مردم همراهی و همكاري خوب آنان با  پلیس، خاطرنشان کرد: اجراي طرح‌های مختلف به‌صورت ضربتي و غیرمترقبه در دستور کار فرماندهی انتظامی لرستان قرار دارد و شهروندان با گزارش سريع و به‌موقع ناهنجاری‌های اجتماعي از طريق مرکز فوریت‌های پليسي 110 نقش مؤثری در تحکيم امنيت جامعه داشته باشند.
سردار الهی، در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضائی و دیگر سازمان‌های مرتبط با پلیس، گفت: پلیس لرستان در تأمین نظم و امنیت مردم از جان خود مایه می‌گذارد و با تقدیم شهدای گران‌قدر، وظیفه ذاتی خود را به همگان ثابت کرده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا