یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان الیگودرز گفت: کلاه‌برداران با ارسال پیامک تحت این عنوان که مقداری سکه قدیمی و‌ مجسمه عتیقه پیدا کرده و نیاز به مشتری دارند، مردم را فریب می‌دهند‌.
به گزارش روز سه‌شنبه یافته، حسین صالحی در جمع خبرنگاران گفت: کلاه‌برداران که اکثر آن‌ها غیربومی می‌باشند با ارسال پیامکی تحت این عنوان که مقداری سکه قدیمی و مجسمه عتیقه پیدا کرده‌اند و برای فروش آن‌ها نیاز به مشتری دارند با ایجاد وسوسه مخاطب خود را فریب می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه کلاه‌برداران خود را با عناوین سید و یا تبعه افغانستان و دیگر کشورها معرفی می‌کنند، افزود: این افراد ضمن تماس تلفنی با خریداران در مناطقی از الیگودرز قرار می‌گذارند و با این روش اقدام به کلاه‌برداری می‌نمایند.
دادستان الیگودرز با تأکید بر هوشیاری مردم افزود: خرید و فروش و یا ترویج سکه قلب طبق ماده ۵۱۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ جرم محسوب می‌شود و از یک تا ده سال حبس در پی دارد.
صالحی با اشاره به اینکه این‌گونه اقدامات مجرمانه در الیگودرز موجب خدشه‌دار شدن حیثیت این شهرستان می‌شود، گفت: دستگاه قضایی با هدف دفاع از حیثیت شهرستان الیگودرز با مجرمان برخوردی جدی و قاطع خواهد داشت، اما لزوم مقابله با کلاه‌برداران در وهله اول هوشیاری مردم را می‌طلبد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا