یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا از راه‌اندازی اکیپ‌های سیار واکسیناسیون خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، محمود ثمینی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: با اجرای طرح واکسیناسیون گسترده در سطح کشور و به دنبال آن در استان لرستان، خوشبختانه روند مطلوبی به لحاظ سیر نزولی بیماری کرونا حاکم شده است.
ثمینی اظهار داشت: طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده در لرستان، چهار شهرستان وارد وضعیت آبی کرونا شده و ۷ شهرستان دیگر نیز در وضعیت زرد قرار دارند که نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت به‌مراتب بهتر شده است.
وی ادامه داد: بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی، کوهدشت، سلسله، دورود و بروجرد در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.
معاون استاندار لرستان افزود: علی رغم اقدامات صورت گرفته در فراهم‌سازی شرایط برای تسهیل در واکسیناسیون، در برخی شهرستان‌ها آمار استقبال از تزریق واکسن قابل قبول نیست و با توجه به اهمیت افزایش سطح ایمنی جامعه در پی واکسیناسیون، لازم است هم استانی های محترم در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند.
ثمینی تصریح کرد: در بحث واکسیناسیون دانش آموزان، تاکنون حدود ۹۲ درصد دز اول و ۶۶ درصد دیگر دز دوم را تزریق کرده اند که در جلسه امروز بر ادامه روند واکسیناسیون دانش آموزان، مربیان و معلمان تاکید شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۸۴ شهر در کشور وارد وضعیت آبی شده‌اند که از تاثیر مطلوب واکسیناسیون رده های سنی مختلف در مهار بیماری حکایت دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تأکید کرد: در جلسه امروز مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی نسبت به استقرار اکیپ‌های سیار در مناطق حاشیه‌نشین و محروم شهرها برای انجام واکسیناسیون بدون محدودیت جهت تزریق دز اول و دوم و حتی دز سوم گروه های مد نظر، اقدامات لازم را به عمل آورد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا