یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی دلفان، از دستگیری 2 کلاه‌بردار حرفه‌ای با بیش از 3 میلیارد ریال کلاه‌برداری در پوشش ایجاد اشتغال از طریق چاپ اطلاعیه و انتشار در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ " فضل‌الله منصوری" اظهار داشت: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه 2 کلاه‌بردار، به بهانه ایجاد مشاغل خانگی توسط بانوان و انتشار تبلیغات در فضای مجازی و چاپ اطلاعیه، از بانوان این شهرستان اقدام به کلاه‌برداری و اخذ مبالغ کلان از 97 نفر کرده‌اند، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران در تحقیقات اولیه، متهمان را شناسایی و طی یک عملیات پلیسی آن‌ها را دستگیر کردند.
سرهنگ منصوری گفت: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جرم خود اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی بابیان این مطلب که در این راستا 97 نفر از مالباختگان شناسایی‌شده‌اند از مردم خواست: کسانی که در این زمینه شکایت دارند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان شکایت خود را اعلام نمایند.
فرمانده انتظامی دلفان به شهروندان توصیه کرد تا در برابر افراد فرصت‌طلب و سودجو در پوشش ایجاد اشتغال و غیره دقت و هوشیاری خود را حفظ کرده و نکات لازم در خصوص اعتماد به هرگونه آگهی کسب‌وکار و پرداخت وجه نقد را رعایت کنند تا از افتادن در دام شیادان و سودجویان در امان باشند و در صورت برخورد با چنین افرادی در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا