یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار هیات مدیره کانون با معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: ارجاع کارشناسی از کانال کانون باعث رفع شبهات می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کانون، در این جلسه که عصر شنبه 6 آذرماه در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار گردید، حجت والی‌زاده با اشاره به مشکلاتی که در زمینه‌ی کارشناسی استان وجود دارد اظهار داشت: در صورت پرهیز از ارجاع مستقیم امر کارشناسی به کارشناس، علاوه بر اینکه حق کانون ضایع نمی‌شود و عدالت ارجاع نیز رعایت می‌شود، زمینه‌ی بروز و ظهور هر گونه مفسده‌ی احتمالی نیز از بین می‌رود.
 وی با تاکید بر اینکه کانون یک تشکل تخصصی در تمام زمینه‌هاست تصریح کرد: چنانچه زمینه‌ی حضور کارشناسان کانون در جلسات کارگروه‌های حوزه‌ی عمران به عنوان عضو مدعو و بدون حق رای فراهم شود، از بسیاری از مشکلات احتمالی آینده پیشگیری می‌شود.
 والی‌زاده خاطرنشان ساخت: در حال حاضر با توجه به عدم هماهنگی و نبود وحدت رویه میان دستگاه‌های مرتبط به حوزه‌ی ساخت و ساز، عملا کارشناس را در مقابل شخص متقاضی قرار می‌دهند؛ به گونه‌ای که در زمینه‌ی تاییدیه استحکام بنا فقط انتظار تایید از کارشناس وجود دارد که این امر موجب شکل‌گیری مشکلات عدیده‌ای در آینده می‌شود.
 رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بیان داشت: در این زمینه انتظار داریم معاونت عمرانی استانداری با برگزاری جلسات با دستگاه‌های متولی در این زمینه، شرایط شکل‌گیری وحدت رویه را فراهم نماید.
 
 
 از ظرفیت تخصصی کانون کارشناسان استفاده خواهیم کرد
 معاون عمرانی استانداری لرستان هم در این جلسه با تاکید بر اهمیت کار کارشناسی گفت: کانون یک ظرفیت تخصصی است و حتما از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.
 احمدرضا دالوند هم در این جلسه اظهار داشت: از آنجا که به کار کارشناسی اعتقاد دارم، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی اقدام نموده‌ایم که در این زمینه حتما از تجربه و تخصص کارشناسان کانون استفاده خواهیم نمود.
 دالوند از عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف استان به عنوان یکی از مشکلات نام برد و تصریح کرد: هر دستگاه باید نقش خود را در برطرف نمودن مشکلات استان ایفا نماید و در این زمینه دستورات لازم ابلاغ شده است.
 وی افزود: متاسفانه در حوزه‌ی ساخت و ساز و شهرداری‌ها بی‌نظمی‌هایی وجود دارد که باید زمینه‌ی برطرف نمودن‌شان را فراهم نماییم.
 معاون عمرانی استانداری لرستان بیان داشت: مشکلات لرستان مربوط به یک دوره مشخص نیست و از میان برداشتن‌ آن‌ها در گرو مشارکت، همراهی، همفکری همه و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌هاست.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا