یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با ترفند بازاریابی مبلغ یک میلیارد از فردی کلاه‌برداری کرده بود در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس " سرهنگ عباس نظری" گفت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه شخصی با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغ کلانی را از وی کلاه‌برداری است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در تحقیقات به‌عمل‌آمده توسط مأموران مشخص شد فرد متخلف خود را بازاریاب معرفی کرده و با ترفند مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی سودآور و سرمایه‌گذاری و اقامت در دبی مبلغ یک میلیارد ریال از شاکی دریافت می‌کند که با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که وی فردی شیاد و کلاه‌بردار است و هیچ‌گونه فعالیت تجاری و یا اقتصادی ندارد.
رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: در اقدام بعدی مأموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده متهم به بزه ارتکابی و کلاه‌برداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.
سرهنگ نظری ایان گفت: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در صورت برخورد با این‌گونه موضوعات این است در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا