یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مصوبه نام‌گذاری یک خیابان به نام زنده‌یاد پروفسور محمد گلشن مورد تصویب اعضای شورای شهر خرم‌آباد گرفت قرار گرفت.
به گزارش یافته، بر اساس اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، در جریان یک‌صد و سی و نهمین جلسه رسمی و فوق‌العاده شورا که در تاریخ دوشنبه 25 اسفندماه برگزار شد، با نام‌گذاری یک خیابان به نام زنده‌یاد پروفسور محمد گلشن موافقت شد.
بر اساس مصوبه‌ای که به تائید اعضاء شورا رسید مقرر شد خیابان جنب دانشکده دندانپزشکی واقع در بلوار شصت متری خرم‌آباد به نام زنده‌یاد پروفسور محمد گلشن نام‌گذاری گردد.
شایان ذکر است در دومین روز از بهمن 1399 دکتر محمد گلشن متخصص بیماری‌های داخلی و فوق تخصص بیماری‌های ریه بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ به دیدار حق شتافت.
دکتر گلشن متولد سال 1324 در خرم‌آباد فرزند حاج صحبت الله گلشن و از خانواده‌های قدیمی شهر خرم‌آباد بود.
ایشان در دانشگاه اصفهان دوره عمومي و تخصصي داخلي و در آمريكا دوره فوق تخصص ريه را گذرانند. استاد دانشگاه پزشكي دانشگاه اصفهان كه تعدادی زيادي از متخصصان ريه كشور شاگردان پرفسور هستند. وی سال‌های زیادی از عمر خویش را صرف درمان بیماران شیمیایی جنگ تحمیلی کرد.
پرفسور گلشن با وجود بازنشستگي بود اما در ایام كرونا شبانه‌روز مشغول درمان صدها مريض كرونايي بود و در جواب کسانی که اعتقاد داشتند که نیاز است در ایام بازنشستگی به استراحت بپردازد می‌گفت: می‌گفت من يك عمر نان اين مردم را خوردم حالا در اين آیام سخت به فكر حفظ جان خودم باشم؟
قرار بود به وصیت خودشان در خرم‌آباد خاک‌سپاری شود، اما به دليل وضعيت كرونا و اصرار اساتید دانشگاه پزشكي اصفهان، پیکر ایشان جمعه سوم بهمن‌ماه در بهشت رضوان، قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

بازگشت به بالا