یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جدید دادگستری و دادستان شهرستان کوهدشت منصوب شدند.
به گزارش یافته، روز پنجشنبه 11 دی‌ماه در مراسمی رئیس جدید دادگستری کوهدشت و دادستان کوهدشت منصوب شدند.
در این آئین که با حضور محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان، فرماندار کوهدشت، امام جمعه کوهدشت و دیگر مسئولان برگزار شد؛ «علی صفر بیرانوند» به عنوان رئیس دادگستری و «افشین خسروی» به عنوان دادستان شهرستان کوهدشت معارفه شدند.
شایان ذکر است «فردین عسگر زاده» و «اردشیر حسینی» پیش تر در این دو دستگاه قضایی خدمت میکردند.
 

ضرورت راه‌اندازی دادسرای قضایی در برخی شهرهای کوهدشت

 فرماندار کوهدشت گفت: با توجه به حجم ورودی پرونده‌ها در مرکز شهرستان انتظار می‌رود در راستای کاهش حجم پرونده‌ها و تسریع در تعیین‌تکلیف آن‌ها، مراکز دادرسی در بخش‌هایی از این شهرستان همچون درب گنبد و طرهان ایجاد شود.

ماشااله نعمتی ظهر امروز در این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: دادسرای کوهدشت طی چند سال گذشته یکی از بی‌حاشیه‌ترین دستگاه‌ها در سطح شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه درگیری‌های قومی و قبیله‌ای، نزاع‌های دسته‌جمعی و قتل‌هایی با منشاء خانوادگی، اما نقش دستگاه قضا به جهت تلاش شبانه‌روزی برای امنیت‌بخشی به شهرستان بسیار حیاتی و تاثیرگذار است.

فرماندار کوهدشت ضمن ارج نهادن به اقدامات دادگستری این شهرستان، از تلاش‌های مسوولان قضایی در جریان برقراری امنیت انتخابات گذشته تقدیر کرد.

نعمتی با اشاره به برگزاری مداوم جلسات شورای تامین شهرستان در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان، افزود: دادگستری کوهدشت در پیشگیری از جرائم و برخورد به‌موقع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت نقش چشم‌گیری داشته، به‌نحوی‌که شاهد کاهش آمار برخی جرائم در این شهرستان هستیم.

وی بیان داشت: با توجه به حجم ورودی پرونده‌ها در مرکز شهرستان انتظار می‌رود در راستای کاهش حجم پرونده‌ها و تسریع در تعیین‌تکلیف آن‌ها، مراکز دادرسی در بخش‌هایی از این شهرستان همچون درب گنبد و طرهان ایجاد شود.



گزارس و عکس: سجاد درویشی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا