یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از اعطای "کشاورز کارت" جهت خرید نهاده‌های کشاورزی به صورت وام به مبلغ حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال و با سود ۱۲ درصد به کشاورزان این دو شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از اعطای کشاورز کارت جهت خرید نهاده‌های کشاورزی به‌صورت وام به مبلغ حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال و با سود ۱۲ درصد به کشاورزان دورود و ازنا خبر داد.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: در نشستی با روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی کشور برگزار گردید، ایشان در خصوص صدور کشاورز کارت برای کشاورزان دو شهرستان دورود و ازنا بدون محدودیت قول مساعد داد.
وی در خصوص این کارت بیان کرد: در این کارت منابعی برای خرید نهاده در اختیار کشاورزانی که محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی و... تولید می‌کنند، قرار می‌گیرد و از همین هفته در شعب بانک‌های کشاورزی قابل دریافت است.
گودرزی افزود: در این جلسه، اعطای این وام بدون محدودیت برای تمام کشاورزان دو شهرستان مطرح شد که مورد تصویب و ابلاغ مدیرعامل بانک کشاورزی قرار گرفت.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اظهار کرد: به ازای هر هکتار زراعت دو میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و سقف در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات از طریق کشاورز کارت، ۲۰ میلیون تومان و سود آن ۱۲ درصد و مدت باز پرداخت آن یک‌ساله است که در مقایسه با نرخ تسهیلات عادی یعنی ۱۸ درصد، نرخ مناسبی است.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا