یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های دریافت شده امروز صبح نشان می‌دهد کماکان تا اوایل شب شاهد فعالیت سامانه بارشی به‌صورت رگباری برای نقاط مختلف استان خواهیم بود.
به گزارش یافته؛ بهروز مرادپور صبح یکشنبه 9 آذر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: متوسط بارش در سطح استان ۵ تا ۱۰ میلی‌متر تخمین زده می‌شود؛ که در نواحی غرب و جنوب غرب ۴ تا ۶، نواحی شمالی تا ۵، نواحی مرکزی ۶ تا ۸ و در نواحی جنوب شرق ۱۰ تا ۲۰ میلی‌متر تخمین زده می‌شود.
وی افزود: امروز بعدازظهر و شب در نواحی از شرق و جنوب شرق به‌ویژه در گردنه‌ها و ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود. موج اصلی سامانه از امشب از روی منطقه خارج می‌گردد و برای روز دوشنبه بارشی مشاهده نمی‌شود مگر اینکه به خاطر رطوبت موجود در ساعات بعدازظهر بارش‌هایی به‌صورت خفیف است.
مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: از سه‌شنبه‌شب و طی روز چهارشنبه موج بارشی دیگری وارد آسمان استان می‌شود. متأسفانه شب گذشته به دلیل عدم ارتباطی مناسب با خروجی‌های رادار هواشناسی، نحوه حرکت سیستم دچار تغییراتی شد که از رصد و پایش گروه پیش‌بینی خارج شد و نتوانستیم به‌موقع تضعیف شدن سامانه را اطلاع‌رسانی کنیم.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا