یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان خواستار رسیدگی به وضعیت آب و فاضلاب دورود و ازنا از وزارت نیرو شد.
به گزارش یافته، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج در تذکری خطاب به وزیر نیرو با اشاره به وضعیت فاضلاب دورود، گفت: 17 سال از کسر بهای فاضلاب می‌گذرد اما همچنان فاضلاب میان شهر رها شده و بحران زیست محیطی ایجاد کرده است و لوله‌گذاری در این زمینه موقت بود.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به اردکانیان، عنوان کرد: پروژه آب‌رسانی ازنا علاوه بر واقع‌شدن کنار اشترانکوه، با مشکل مواجه بوده و هنوز مردم از آب چاه استفاده می‌کنند لذا وصل شدن آب شرب نیاز به تأمین اعتبار دارد.
وی همچنین در تذکری خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش خواستار تعیین تکلیف 300 نفر نیروی خدمات اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان شد که با گذشت 2 ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز قرارداد ندارند.
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در پایان در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد، خاطرنشان کرد: پروژه صنایع غذایی گهر شهرستان دورود 10 سال است در چنبره بروکراسی اداری بانک ملی برای واگذاری قرار گرفته و سرمایه‌گذاران از پذیرش این پروژه سرباز می‌زنند لذا لازم است بانک ملی نسبت به وضعیت این پروژه نظارت کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا