یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با معاون توسعه ارتباطات و فناوری رسانه ملی خبر از پوشش صددرصدی استان از نظر پوشش رسانه ملی و فراهم آوردن فرصت برابر در همه نقاط لرستان داد.
 به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه انعقاد تفاهم نامه با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز تفاهم‌نامه‌ای در همین راستا بین صداوسیما و استانداری لرستان امضا شده است که ظرف دو سال آینده تمام نقاط کور استان تحت پوشش شبکه ملی قرار گیرند.
 وی افزود این تفاهم‌نامه حدود ۲۴ میلیارد تومان هزینه دارد که بخشی از آن توسط استان و بخشی دیگر توسط صدا و سیمای مرکز تامین خواهد شد.
 خادمی با تبیین اهمیت موضوع به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا و روی آوردن مردم به آموزش‌های از راه دور اظهار داشت: از این نظر موضوع برجسته‌تر شده و بیشتر مورد تأکید و پیگیری خواهد بود.
 وی افزود بر اساس این تفاهم‌نامه، تجهیزات و امکانات لازم در استان لرستان بروز رسانی و مستقرشده تا مردم بتوانند عادلانه از این فرصت ملی برخوردار شوند.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: صداوسیما امروزه از یک رسانه خبری و اطلاع‌رسانی فراتر رفته و نقش مهم‌تری را در آگاهی بخشی مردم در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، هنری و دینی ارائه می‌دهد و در واقع به یک دانشگاه فرهنگی تبدیل شده است.
استاندار با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار درصد از مردم لرستان از این فرصت بی‌بهره‌اند و به آن دسترسی ندارند، گفت: این تعداد مشتمل بر ۲۰ هزار خانوار و حدود ۸۵ هزار نفر می‌شود که سعی می‌کنیم در اسرع وقت پوشش مناسب را برای این عزیزان فراهم کنیم.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا