یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار دلفان گفت: با توجه به گزارش‌های نگران‌کننده دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آمار کرونا در این شهرستان، هرگونه آموزش حضوری تا اطلاع ثانوی در دلفان ممنوع و مدارس تعطیل است.
به گزارش ایرنا حشمت بهمنی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دلفان افزود: با توجه به گزارش‌های شبکه بهداشت و درمان مبنی بر وضعیت قرمز، سیر تصاعدی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر هرگونه فعالیت آموزشی به صورت حضوری در تمامی مدارس و آموزشگاه‌های نورآباد و منطقه کاکاوند ممنوع شده است.
وی تأکید کرد: فعالیت آموزشی در این شهرستان به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌های شاد و آموزش دنبال می‌شود بنابراین آموزش‌وپرورش باید بستر فعالیت‌های آموزش غیرحضوری را برای تمامی دانش آموزان فراهم نماید.
وی یادآور شد: بر اساس گزارش کارشناسان شبکه بهداشت در چند روز گذشته، مدارس به محل تجمع تبدیل شده و دانش آموزان در معرض خطر قرار می‌گیرند بنابراین مسئولیت هرگونه بازگشایی مدارس بر عهده شخص مدیر آموزشگاه است.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد و ۲ اداره آموزش و پرورش نورآباد و کاکاوند آن حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز را تحت پوشش دارد.
لرستان هم‌اکنون در وضعیت هشدار شیوع کرونا است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا