یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: دانشگاه علوم پزشکی از اعتبارات قطره‌چکانی کرونایی تخصص یافته به لرستان و چگونگی هزینه آن باید پاسخگوی مردم و مجمع نمایندگان باشد.
 به گزارش یافته، «یحیی ابراهیمی» نماینده سلسله و دلفان در جمع خبرنگاران گفت: در تخصیص اعتبارات کرونا ظلمی که در حق لرستان شده قابل گذشت نیست، از یک میلیارد دلاری که به خسارات کرونا به استان‌ها اختصاص ‌یافته سهم لرستان چقدر بوده است؟!
وی افزود: چرا به استانی مانند قم باید ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص یابد و به استان ما یک‌دهم یعنی ۲۰ میلیارد تومان، این‌همه اختلاف اعتبار ظلم بزرگی است که ما پیگیر آن هستیم.
وی تصریح کرد: متأسفانه به‌رغم اینکه لرستان از شروع پیک اول کرونا تاکنون با توجه به وضعیت قرمز و اورژانسی ویروس مهلک و منحوس کرونا در بدترین شرایط ممکن بوده و مردم و کادر سلامت استان متحمل سختی و مشقت فراوان شده تخصص قطره چگانی اعتبارات کرونایی به استان غیرقابل‌قبول است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: بنده به‌عنوان خادم و رئیس کمیته کرونا مجلس که در سطح کلان وظیفه خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورم را دارم از حقوق تضییع شده مردم لرستان کوتاه نخواهم آمد و به جد پیگیر تخصص اعتبارات کرونایی به استان خواهم بود.
رئیس کمیته مبارزه با کرونا مجلس گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان باید به نمایندگان پاسخگوی عملکردش باشد، باید شفاف‌سازی کند که اعتبارات اختصاص‌یافته به حوزه کرونا در کجا و چگونه هزینه شده است باید بیان کند که از این اعتبارات چه استفاده‌هایی شده است.
 
انتصاب نماینده سلسله و دلفان بعنوان رئیس کمیته مبارزه با کرونا مجلس
نماینده سلسله و دلفان رئیس کمیته کرونا مجلس و عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
با حکم شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان به عنوان رئیس کمیته کرونای این کمیسیون منصوب شد و بر این اساس، ابراهیمی عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا