یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس تاکید کرد: به جای اینکه گرفتار حاشیه شویم باید مسیر نهایی شدن بودجه و انعکاس ان به دولت تسهیل شود.
به گزارش یافته، علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برخی انتقادات از مجلس در زمینه رسیدگی و تصویب لایحه بودجه سال 99، گفت: مجلس تلاش خود را برای به نتیجه رساندن لایحه بودجه سال 99 کرده است، به حدی که در زمان بررسی کلیات بودجه، هیات رئیسه و رئیس مجلس در تلاش بودند نمایندگان به کلیات لایحه رای مثبت دهند اما در نهایت نمایندگان به دلیل برخی ایرادات کلیات را رد کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه هیچ کسی درایران تصور نمی کرد درگیر ویورس کرونا شویم، بیان داشت: پیش از رسیدگی به کلیات لایحه بودجه، نمایندگان درگیر انتخابات مجلس یازدهم بودند، بنابراین تعللی در این زمینه رخ نداد بلکه شرایط کشور دست به دست هم داد تا در نهایت به چنین نطقه ای برسیم.
نماینده مردم بروجرد درمجلس دهم شورای اسلامی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجلس نتوانست جلسات علنی خود را برگزار کند، این در حالی بود که نمایندگان آمادگی لازم برای حضور در جلسات و ادامه مراحل بررسی لایحه بودجه 99 را داشتند.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی ادامه داد: در نهایت از اختیارات مقام معظم رهبری استفاده شد تا کشور از لحاظ دخل و خرج با بن بستی مواجه نشود، مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه به عنوان مصوبه مجلس پذیرفته و برای بررسی نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است.
وی با انتقاد از برخی صحبت ها علیه مجلس، تاکید کرد: تصور نمی کنم در شرایطی که کشور در گیر بحران ملی کرونا است، جایی برای این گونه بحث های حاشیه ای باشد در هر صورت مسیر بررسی بودجه طی شد و کار به این نقطه رسیده است، مجلس از همه ظرفیت خود استفاده کرد اما درنهایت پیشنهاداتی از قبیل بودجه چند دوازدهم پذیرفته نشد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: مجلس در زمینه بررسی لایحه بودجه 99 هیچ کوتاهی نکرد اما حوادثی در کشور رخ داد که باعث شد مسیر بررسی بودجه تغییر کند با این حال این مهم است که در روزهای باقی مانده کار بودجه نهایی و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: به جای اینکه گرفتار حاشیه شویم باید مسیر نهایی شدن بودجه و انعکاس ان به دولت تسهیل شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا